Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » הפחתה משמעותית של זמני המתנת אוניות מחוץ לנמלי ישראל

הפחתה משמעותית של זמני המתנת אוניות מחוץ לנמלי ישראל

עוזי בכר 27 בפברואר 2025 10:09 אין תגובות

חודש לאחר פתיחת שלושה רציפים חדשים למטען כללי בנמל חיפה, הצטמצם התור של האוניות בנמלים מ-45 אוניות ל-21 אוניות (כ-50%). במידה ומגמה זו תימשך, בעוד כחודש התור צפוי לחזור לממדים שבשגרה

הפחתה משמעותית של זמני המתנת אוניות מחוץ לנמלי ישראל נמל חיפה: רציפים לפריקת מטען. צילום צילומי רחפן גיאודרונס

כחודש לאחר שנמל חיפה פתח שלושה רציפים חדשים לפריקת מטען כללי (מטען שמגיע באוניות ייעודיות ולא במכולות, בעיקר חומרי גלם לתעשייה ולענף הבניה), נרשמה ירידה דרמטית בתור האוניות הממתינות מחוץ לכלל נמלי ישראל בלמעלה מ-50% מ-45 אוניות מטען כללי בסוף ינואר ל-21 אוניות היום. יצוין כי במהלך החודש אוניות רבות שהמתינו בתור לנמלים אחרים עברו לרציפים החדשים שנפתחו בנמל חיפה.

פתיחת שלוש הרציפים החדשים הינה בשורה משמעותית לנמל חיפה ולשוק פריקת המטענים הכלליים בישראל. שניים מהרציפים נמצאים במתחם קישון מערב והשלישי בקישון מזרח, והם נפתחו תוך הקדמה של עבודות שיקום הרציפים שבוצעו בשיתוף פעולה מלא עם חברת נמלי ישראל, וסיום ההצטיידות בעגורנים עבור רציפים אלה. הרציפים בקישון מערב מתופעלים באמצעות חמישה עגורני חוף חדשים ומתקדמים ברמה עולמית המצוידים בזרוע כפולה (Double-Jib) ומתוכננים לטפל במטענים במשקל של עד 50 טון ובעלי רדיוס עבודה מרבי של 34 מטר.

הרציף השלישי ממוקם במתחם קישון מזרח, והפעלתו הושלמה החודש עם כניסתו לשירות של עגורן הידראולי חדיש, היחידי מסוגו בישראל. עגורן זה, מיועד לטיפול במטענים כבדים כולל תפזורת, ומתמחה בהטענת גרוטאות ברזל. העגורן כולל מערכת הפעלה משולבת המאפשרת עבודה על רשת החשמל או באמצעות גנרטור. הציוד המדובר נרכש בסכום של עשרות מיליוני יורו.

דוד כהן, מנכ”ל נמל חיפה בפועל: “עם פתיחת הרציפים החדשים, אוניות מטען כללי רבות ניצלו את ההשקעה המשמעותית שביצענו ובחרו בנמל חיפה בכדי לפרוק את המטען הכללי שלהם ביעילות ובמהירות. אני שמח שהציוד החדיש ומסירות העובדים שלנו סייעו להפחתה משמעותית של זמני ההמתנה מחוץ לנמלי ישראל”.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. כ-15,600 חברים

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=114349

אולי יעניין אתכם גם

  • דו”ח CLIA: מסכמים את שנת 2020 בתעשיית הקרוזיםדו”ח CLIA: מסכמים את שנת 2020 בתעשיית הקרוזים
  • לפעמים חלומות לא מתגשמים: אוניות ייחודיות שמעולם לא נבנולפעמים חלומות לא מתגשמים: אוניות ייחודיות שמעולם לא נבנו
  • עלו על הגל: ב-2025 ידרשו למעלה מ-20,000 אנשי צוות חדשיםעלו על הגל: ב-2025 ידרשו למעלה מ-20,000 אנשי צוות חדשים
  • מספר התפרצויות מחלות מעי בקרוזים בירידה תלולהמספר התפרצויות מחלות מעי בקרוזים בירידה תלולה
  • נמל חיפה חונך היום שלושה רציפים חדשיםנמל חיפה חונך היום שלושה רציפים חדשים
תגיות:
אוניות המתנה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס