ה- MSC Bellissima תציע אזור קניות הגדול ב-30% בהשוואה ל-MSC Meraviglia עם מוצרים בלעדיים ומותגים בינלאומיים

חברת הקרוזים MSC CRUISES חשפה פרטים חדשים ומעניינים לאוהבי הקניות באוניית הדגל החדשה MSC Bellissima שתושק ב-2 במרס בסאות’המפטון.
היכונו אוהבי השופינג, אזור קניות של 750 מ”ר ממתין לכם באונייה החדשה, גדול ב- 30% בהשוואה ל-MSC Meraviglia, שזכה בתואר אזור הקניות הטוב ביותר ע”י פרסי פונטייר (Frontier) לשנת 2018.
אדריאן פיטוואי (Adrian Pittaway) מנהל תחום הקמעונאות בחברת MSC CRUISES: ” היתרון הגדול של נוסעי הקרוזים שבמהלך ימי ים הם פנויים לבצע קניות לעומת כל נקודת מכירה קמעונאית אחרת. המטרה להציע חווית קנייה מעבר לחנויות הקלאסיות של מזכרות.
אחד המאפיינים העיקריים של ה- MSC Bellissima תהיה טיילת (promenade) בסגנון ועיצוב ים תיכוני, שאורכה 96 מטרים עם תקרת גג בתאורת LED בגובה 80 מטרים וחנויות המציעות למכירה למעלה מ-200 מותגי הלבשה. מקום מפגש לאורחים במהלך שעות היום והלילה, פעילויות בידור מגוונות וחווית קניות שלא נראתה עד כה בים, מבטיחים בחברת השייט.
“בכל אנייה חדשה אנו בוחנים איך לשפר את חווית הקניות כחברה בינלאומית המארחת למעלה מ-170 לאומים ומטרתנו להבטיח שאנו מציעים מוצרים המותאמים לצרכיהם גם בהתאם למקומה של האונייה”, הוסיף אדריאן פיטוואי.

MSC Bellissima מתוכננת להגיע לאסיה באביב 2020 וגם במקרה הזה מוצרי המכירה יותאמו באופן ספציפי להעדפות של קהל הנוסעים באזור, כמו לדוגמא מותגי יוקרה ויופי. מתחם המכירות באונייה החדשה יכלול 3 חנויות נוספות שבתוכן 200 מותגי אופנה ויופי נוספים. בנוסף, בפעם הראשונה חברת השייט תציע חנות טכנולוגית של החברות המובילות: Samsung, Apple, Bose, Bang & Olufsen ועוד.
כמו כן, תציע האונייה מגוון רחב במיוחד של מותגי משקפי שמש, תכשיטי Swarovski, מהדורה מוגבלת של תיקים וארנקים מבית Mandarina Duck, צעצועים של חברות LEGO ו- Chicco ומוצרים נוספים.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=93547