מדיניות הפרטיות של החברה
דיוור ישיר אלקטרוני והודעות SMS
כללי
שייט
תנאי הביטול בעסקה כפופים לדמי הביטול של חברת השייט. דמי הטיפול של ‘קרוז אין’ ישולמו ללא קשר לדמי הביטול של חברת השייט ועפ”י החלטת ‘קרוז אין’ מקבוצת מגת או מי מטעמה.
בחברות השייט השונות מוצעים מעת לעת, חדרים במחיר מיוחד ו/או מבצע ו/או מסוג גרנטי : לידיעתך: בחדרים הללו קיימים תנאים מיוחדים ונוקשים כדוגמה: קבלת מספר החדר רק ביום העליה לאונייה, אפשרות להעברה לחדר אחר במהלך השייט (חברת MSC) אי הבטחה לחדרים צמודים, לא ידוע סידור המיטות, לעיתים שדרוג חדר גרנטי יכול להיות לקומה נמוכה יותר.
במידה ומוזמן תא עם מרפסת על בסיס גרנטי, יתכן מצב בו המרפסת תהיה עם נוף מוסתר/נוף פנימי לתוך האוניה.
כל הזמנה מחויבת בשליחת צילומי דרכון במעמד ההזמנה. במידה ומכל סיבה שהיא הלקוח לא ישלח את צילומי הדרכון, אין חברתנו תישא באחריות לטעויות באיות, תוקף, או כל בעיה אחרת הנובעת מאי שליחת צילומי הדרכון כבר במעמד ההזמנה.
כל שינוי באיות השם לאחר אישור ההזמנה יחויב בסך של 150$ לאדם.
חלק ממסלולי השייט כוללים עצירה ביעדים להם נדרשת אשרת כניסה. בירור וטיפול באשרות הינן באחריות הנוסע.
המחירים לשייט הינם לבעלי דרכון ישראלי בלבד.
שיינוי הזמנה תאריך, שמות וכדו’ עלולים להיחשב כביטולה.
הצ’ק אין לאונייה מוגש בד”כ כשירות לנוסע, אך יודגש כי האחריות הבלעדית לוידוא ביצוע ובדיקה של הליך הצ’ק אין הינו על הנוסע בלבד. חברתנו לא תהיה אחראית על כל בעיה בהליך זה שלא הופנה אליה לפחות 7 ימי עבודה בטרם מועד הנסיעה.
חברות שייט אינן מאפשרות עלייה לנשים בהריון החל משבוע מסוים. באחריות הנוסעת לוודא התנאים המדויקים במגבלת עלייה לאונייה וכן חובה להצטייד באישור רופא אודות שבוע ההיריון המדויק הרלוונטי למועד ההפלגה וכשירות לשייט.
במקרים מסוימים עלול הלקוח להידרש לשלם את עלות הטיפים מראש בארץ. במקרה כזה לא יידרש לשלם גם באנייה.
במקרה בו האפוטרופוס אינו נוסע עם ילדיו, יש להצטייד באישור נוטריוני מהוריו הביולוגיים ו/או מהאפוטרופוס שלו/הם.
במידה ואישור הויזה של אותה מדינה הינו חד פעמי, חברת השייט עלולה שלא להעלות את הנוסע כיוון שזו כניסה נוספת.
במידה ולנוסע אישור עבודה בארה”ב GREEN CARD אין משמעות הדבר שעלייותו לאניה אינה מחייבת ויזה ובכל מקרה נדרש אישור חברת השייט
במידה וחברת השייט משנה את מסלולה לאחר שהונפקה הויזה הרי שאין כל התחייבות או מחויבות מצד חברת השייט לטפל בהנפקת הויזה או בשינוי תאריך הויזה.
סיורי חוף אונייה: לחברתנו אין כל אחריות לסיורי החוף של האונייה בשום צורה שהיא (מחיר, מסלול, הדרכה איכות וכיוצ”ב)
במידה והאנייה החליטה מכל סיבה שהיא לשנות את מסלולה אין לחברתנו ו/או לחברת השייט כל מחייבות כלפי העלויות שיידרשו אם יידרשו להסדרת סיור החוף מחדש הן אם אורגן ע”י הלקוח ו/או אורגן ע”י חברתנו.
על פי נהלי הבטיחות של חלק מחברות השייט , חל איסור לילדים מתחת לגיל 6 לישון במיטה עליונה.
לתשומת לבך בחלק מהאניות קיימות מעטפות שנועדו לצורך תשלום טיפים, מעטפה זו הינה מעטפת רשות רק במידה ותבחרו להוסיף עוד טיפים אך היא איננה מחליפה את התשלום בדסק הקבלה שאותה חובה עליכם לשלם.
בסיורי חוף פרטיים המתארגנים מבעוד מועד מהארץ יש לקחת בחשבון שהאוטובוסים עלולים להמתין מחוץ לשערי הנמל.
מסלולי השייט עלולים לכלול יעדים עם מזג האוויר משתנה ו/או טרופי, ובהם עשויים לרדת גשמים ורוחות חזקות ואף הוריקן. חברת השייט ו/או קרוז אין מקבוצת מגת, אינן יכולות ליטול אחריות כלשהי למזג אוויר ו/או שינוי במסלול או שירותים אחרים כלשהם שלא ניתנים לאספקה כתוצאה מנסיבות שמחוץ לשליטתנו (“כוח עליון”: כל אירוע שהספק הרלוונטי לא יכול לצפות או להימנע גם לאחר נקיטה באמצעי הזהירות הסבירים. כולל: מלחמה או איום בשכזה , פעולות טרור או איום בשכזה, מהומות, מרי אזרחי, שביתה, אסון טבע או גרעיני, סיכוני בריאות, מגיפות ונסיבות דומות כלשהן שמחוץ לשליטתנו.
יודגש כי אין חברתנו ו/או הספק מתחייבים להצמדת חדרים או קומה והכול בגדר בקשה בלבד.
בכל האניות מתקיימים מופעים, ו/או מופעי בידור בערבים. לעיתים עקב כמות נוסעים גדולה אין מספיק מקומות עבור כל הנוסעים. מומלץ לשמור מקומות ו/או להגיע מוקדם לאולם המופעים. בחלק מהחברות ניתן להסדיר מקום בהליך הצ’ק אין לאוניה. חברתנו לא תהיה אחראית להסדרה ו/או הבטחה של מקום באירועי הבידור באנייה.
בחלק מחברות השייט ניתן לרכוש ביטוח ביטול וזאת עפ”י התנאים של כל חברה וחברה.
מובא לידיעתך כי חברות השייט עלולות לעדכן את מחיר השיוט בשל עליית מחירי הדלק.
מחירי פלאש: בחברות השייט הולנד אמריקה ופרינסס במחירי חדרים מסוג ‘פלאש’ קיימים דמי ביטול מלאים החל מרגע ההזמנה. לא ניתן לשנות כלום בהזמנה ולא ניתן לקבל כל החזר במקרה של ביטול.
לתשומת ליבך בחברת הולנד אמריקה בשיוטי אניות מסוימות יחולו בנוסף גם דמי הביטול הבאים: 120 עד 91 יום לפני תחילת השיט/השירותים: סכום השווה לפיקדון. כמו כן חברת הולנד אמריקה מחייבת חתימת הלקוח בדבר קיום ביטוח ביטול של חברת השייט.
דמי ביטול לשייט
כל נוסע אשר יבצע הזמנה באתר/דרך הסוכן יחוייב לאשר תנאי ביטול לשייט. לכל חברת שייט יש תנאים שונים ולכן תנאים אלה משתנים ע”פ ההזמנה שבוצעה.
טיסות שכר, טיסות ואשרת כניסה
טיסות שכר: שעות הטיסה אינן סופיות ולכן עשויות להשתנות עפ”י תקנון טיסות השכר. כמו כן עלול להשתנות מסלול הטיסה ופרטי חב’ התעופה. האחריות לעיכובים, שינויים, ביטולים, אובדן /עיכוב או לנזק לכבודה הנם על המוביל האווירי, עפ”י כל דין. תשומת הלב מופנית לתנאים הכללים ע”ג כרטיס הטיסה.
בחלק מחברות התעופה (לרבות חברות סדירות לדוג’ פגסוס) לא מוגש מזון בטיסה. לעיתים ניתן לרכוש מזון בתשלום נוסף.
בטיסות סדירות האחריות על שינוי ו/או עיכוב הינו באחריות חברת התעופה בלבד בהתאם לחוקי התעופה הבינלאומיים.
לידיעתכם, חברת התעופה הינה האחראית הבלעדית להושבה ולמזון במהלך הטיסה. כל הושבה והזמנת סוג ארוחה מיוחד הנעשית על ידי הסוכן הינה בגדר בקשה בלבד.
בחלק מחברות התעופה לא ניתן לבקש ו/או להזמין הושבה מראש ולסוכן אין כל נגיעה למפת ההושבה במטוס.
מעת לעת ניתנים מחירים מוזלים על טיסות שנעשו כהזמנה קבוצתית. בכרטיסים והזמנות ו/או הושבה במסגרת כרטוס קבוצתי לא ניתן לשנות את ההושבה מעבר להקצאת ההושבה שניתנה לקבוצה. כמו כן ההושבה תתבצע רק לאחר השלמת כרטוס של כלל הקבוצות בד”כ יומיים לפני מועד הטיסה.
באחריות הלקוח הגעה לשדה התעופה של לפחות שלוש וחצי שעות לפני מועד ההמראה.
אשרות כניסה: למדינות שונות נדרשים אשרות כניסה שונות בכל מקרה ומצב מוטלת חובה מלאה על הנוסע לוודא את הצורך בוויזה ולאחר מכן חובתו המלאה של הנוסע לוודא כי בידיו כל המסמכים הנדרשים לביקור ביעד אליו הוא מתעתד לנסוע.
מלונות ורכב
דרגות בתי המלון נקבעות ע”י משרד התיירות המקומי בכל מדינה ואינן ניתנות להשוואה עם המלונות בארץ או בין מדינות שונות. אנו מחויבים להציג את בתי המלון לפי דרגתם הקבועה ע”י המוסדות הרישומים באותה מדינה גם אם אינם זהים ברמתם למלונות באותה דרגה בישראל או בכל מדינה אחרת.
יש לקחת בחשבון כי בדרך כלל קבלת החדרים הנה החל מ – 14:00 ושעת עזיבת החדרים הנה 11:00 בלי קשר לשעות הטיסה.
סיטונאי התיירות שומרים לעצמם את הזכות במקרה של תפוסת יתר במלון להעביר את האורחים למלון חלופי ברמה דומה. יצוין כי האחריות על שיבוץ האורחים בחדרי המלון (כולל חדרים עם דלת מקשרת או כל חדר מסוג מיוחד אין אפשרות להבטיח קטגורית, רק בגדר בקשה-כל הבטחה לא תהיה בעלת תוקף אם לא צוינה במפורש ובכתב) כמו כן יודגש כי אין חברתנו ו/או הספק מתחייבים להצמדת חדרים או קומה והכול בגדר בקשה בלבד
מתקנים ו /או השירותים הניתנים במלון, לרבות מערכת המיזוג, הנה באחריות המלון בלבד. יש לקחת בחשבון כי בחלק מהמלונות למשל בטורקיה ויוון מכבים את המיזוג המרכזי מעת לעת מסיבות של חיסכון אנרגיה. בחלק מהמלונות לא קיים כלל מיזוג אוויר ובאחריות הלקוח לוודא מול ולציין זאת בהזמנתו מול הסוכן. לתשובת לבכם: ברוב בתי המלון עשויות להיות מיטות נפרדות בחדרים זוגיים ולא ניתן להבטיח מיטה כפולה כמו כן, בהזמנת חדר לשלושה, המיטה השלישית הנה לרוב מיטה מתקפלת או ספה נפתחת.
בחלק רב של בתי המלון נהוג לגבות מס תיירות מקומי. יצוין כי מס זה אינו קשור כלל ועיקר לחברתנו ואין לנו כל השפעה או תמורה ממס זה. מס זה משולם ישירות למלון והינו כנגד כל לילה של לינה.
השכרת רכב: באחריות השוכר לעדכן החברה באם גיל השוכר נמוך מ –25. כמו כן, יש לעדכן לגבי כל המדינות בהם יבחר לבקר במסגרת ההזמנה. על השוכר להצטייד בכרטיס אשראי בינלאומי בתוקף על שמו וברישיון נהיגה ישראלי וכן מסגרת אשראי מתאימה. בחלק מהמדינות נהג מגיל מוגדר, נדרש לביטוח מיוחד או אף ללא אפשרות ביטוח.
תנאים כללים
הבטחת מחיר: הלקוח יוכל להבטיח לעצמו את המחיר שניתן לו ביחס להזמנתו רק בהתקיים בו זמנית התנאים הבאים: תשלום מלא של ההזמנה במועד ביצועה, כרטוס חומר הנסיעה. אם לא התקבל מלוא התשלום בגין ההזמנה, כל תוספת עלות הנובעת משינוי בתעריפי הטיסות, שיעורי ההיטלים בארץ ו/או בחו”ל, המיסים, ההיטלים והאגרות בארץ ו/או בחו”ל, שערי החליפין של המטבעות השונים לדולר ארה”ב ו/או אירו, היטלי דלק ו/או שערי החליפין, תחול על הנוסע בלבד.
דמי ביטול/שינוי: על כל ההזמנות חלים דמי ביטול/שינוי מרגע אישורן גם במקרים של אי מימוש ההזמנה מכל סיבה שהיא. חתימתך מהווה אישור להזמנה.
תשלום בכרטיס אשראי יחויב בדמי גבייה של 2%
דרכון: תוקף הדרכון חייב להיות חצי שנה מיום הנסיעה לפחות. עליך לבדוק צורך באשרות כניסה למדינות הביקור בנסיעתך. חובה עליך לציין אם הנך בעל אזרחות זרה/כפולה/תעודת מעבר או במידה וקיבלת אשרת כניסה חד פעמית ואתה עולה לשייט.
חיסונים יש לוודא המלצות משרד הבריאות. (ניתן לברר בטלפון 03-5634848 או באתר משרד הבריאות: (http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=73HYPERLINK “http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=73&catId=60″&HYPERLINK “http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=73&catId=60″catId=60 )
אזהרות מסע: על אף כי אינן מהוות אסמכתא חוקית לביטול ההזמנה, מומלץ לבדוק באם קיימת אזהרת מסע ליעד אליו הנך נוסע/ת. באתר:http://www.mfa.gov.il/MFAHeb/Sherut/travel+advisory .
ביטוח נוסעים ומטען: לא ניתן לבצע ביטוח בצורה רטרואקטיבית. הביטוח יכסה דמי ביטול רק במקרה של אשפוז אישי ו /או מוות קרוב משפחה מדרגה ראשונה. החזר כספי יתקבל מחברת הביטוח ישירות ללקוח.
שער הדולר: שער הדולר לחיוב העסקה יקבע עפ”י שער העברות והמחאות גבוה.
במסלול פריסת תשלומים בכרטיס אשראי יחויבו בריבית קבועה ומובטחת המהווה פריסה נוחה לבעל הכרטיס.
לתשומת לבך: במידה והעסקה הינה עסקת מכר מרחוק ניתן לבטלה לפי חוק הגנת הצרכן ובתנאי שיעמוד בתנאי החוק.
כלל העסקות הינן בהתאם לסעיף 17ד’ לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 וכן החובה ל”גילוי נאות בחבילות תיור”.
חוק הגנת הצרכן יחול רק על מוצרי תיירות המתחילים בארץ. לעניין זה קרוזים המתחילים בחו”ל אינם מוגנים בחוק זה.
ההחזר הכספי יתבצע בדרך התשלום בה שולמה ההזמנה, למעט תשלום במזומן ובמקרה זה ההחזר יתבצע בצ’ק.
המצב הביטחוני במדינת ישראל וטענת ‘כוח עליון’: במקרה של טענה ל”כוח עליון”, ניסיון העבר מלמד כי לא קיימת ללקוח זכות ביטול מתוקף טענת כוח עליון. יותר מכך – גם במקרה של מלחמה כוללת חו”ח, בתי המשפט בישראל כבר קבעו, כי מאחר ובישראל מלחמה הינה תרחיש שהוא בגדר הצפוי, הרי גם מצב מלחמה אינו נחשב ל”כוח עליון”.
האירועים הביטחוניים המתרחשים בישראל אינם יכולים לעמוד ללקוחות כטענה לביטול עסקה ללא תשלום דמי ביטול כקבוע בהסכם הרכישה
במידה ותעלה כל מחלוקת ו/או טענה ו/או תלונה ו/או בקשה לפיצוי ו/או טענה לעוגמת נפש ו/או כל טענה אחרת ובמידה ולא יינתן מענה מקובל וראוי מחברתנו, ידוע ומוסכם בין הצדדים כי הסמכות לבירור בעניין הינה המוסד לבוררות של התאחדות סוכני הנסיעות בישראל ומשכנה ברח’ ביאליק 12 ת”א.