משפחה שהגיעה לנמל באיחור עקב תאונת דרכים גילתה שהאונייה עוד עוגנת – אך הדלתות סגורות. בחברת השייט מסבירים מדוע לא יינתן החזר ומדגישים את החשיבות בביטוח שייט

לראות את אוניית הקרוזים מפליגה בלעדיכם זו כנראה אחת התחושות הכואבות ביותר שיש. כך בדיוק הרגישה משפחה שנסעה מג’ורג’יה לנמל ניו אורלינס, רק כדי לפספס את העלייה לאונייה – למרות שזו עוד הייתה עדיין ברציף.
האורח פנה לחברה וביקש החזר כספי מלא על השייט שירד לטמיון. לדבריו, המשפחה יצאה בשעת בוקר מוקדמת מסנויה שבג’ורג’יה – מרחק של מעל 450 מייל – אך עוכבה בדרך בשל תאונה קשה בכביש. למרות המאמץ, הם הגיעו לטרמינל רק 50 דקות לפני זמן היציאה, ומצאו אותו כבר סגור.
התגובה של חברת השייט: “כמו דלתות מטוס – הן פשוט נסגרות”
חברת השייט הדגישה את הכללים הנוקשים: זמני הצ’ק-אין וגבולות העלייה ברורים, מופיעים במסמכי ההזמנה ובמערכת ניהול ההפלגה, ונאכפים כחלק מתקנות בטיחות פדרליות. גם אם האונייה עדיין עוגנת, ייתכן שהיא עסוקה בטעינה או ממתינה לאישור הפלגה – אך לאחר שנסגרות דלתות הטרמינל והצוות עוזב, אי אפשר לעלות. “זה בדיוק כמו בטיסה – אם אתה מאחר, המטוס לא מחכה”.
לא תקבלו החזר – אם אין לכם ביטוח
המסר החשוב ביותר היה לציבור הרחב: ביטוח נסיעות לשייט אינו חובה – עד שהוא חובה.
לדבריו, בדיוק מקרים בלתי צפויים כמו תאונת דרכים בדרך לנמל מדגישים את הערך של פוליסת ביטוח מתאימה, שיכולה לפצות במקרה של החמצת ההפלגה או ביטולה, גם אם הסיבה אינה באשמת הנוסע.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117286