קבוצת גורדון תיירות, משיקה פורטל דיגיטלי ייעודי לסוכני נסיעות ומציבה יעד שאפתני – נוכחות ייחודית על כל נהר מרכזי בעולם עד שנת 2026. לצד ההתרחבות הגלובלית, החברה מדגישה את השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, מודל “הכל כלול” ואירוח בסטנדרט גבוה

קבוצת גורדון תיירות, שמלווה כבר יותר מארבעה עשורים את שוק השייט המאורגן בישראל, ממשיכה למצב את עצמה בחזית התחום עם השקת פורטל חדשני לסוכני נסיעות. מדובר במערכת ייעודית, פשוטה ונגישה, שנועדה להקל על תהליך ההזמנות ולהעניק לסוכנים חוויית שירות חלקה ומהירה.
לדברי שירי גורדון, מנכ”לית הקבוצה: “סוכני הנסיעות הם השותפים האסטרטגיים שלנו. רצינו לאפשר להם כלי עבודה מתקדם, שיהיה קל לתפעול ויעניק ללקוחותיהם חוויית שירות ברמה זהה לזו שהם חווים בהפלגות שלנו.”
גיא גורדון, מנהל פיתוח עסקי־טכנולוגי, מוסיף כי המערכת פותחה בתוך הבית, על ידי צוות שמכיר היטב את המוצרים וה־DNA של החברה: “אנחנו רואים בטכנולוגיה מנוע צמיחה לא פחות מהשייט עצמו. בשנתיים האחרונות השקענו בפיתוח אוטומציות, פתרונות מבוססי דאטה ובינה מלאכותית – מה שמייעל את העבודה השוטפת ומחזק את שיתופי הפעולה גם בזירה הבינלאומית.”
מצפון אירופה ועד אפריקה ואסיה
הרחבת הפעילות לא עוצרת באירופה, שנחשבת ליעד המסורתי של שייט נהרות. הקבוצה מתכננת להעמיק נוכחות גם בנהרות בלאוס, הודו, ויאטנם, אפריקה וקולומביה. כיום מפעילה הקבוצה עשרות ספינות תחת שמה, ובשנת 2026 שמה לעצמה יעד ברור: ספינה ייחודית על כל נהר מרכזי בעולם.
“הכל כלול” כחלק מהחוויה
בגורדון תיירות מקפידים להציע מודל All Inclusive מלא, הכולל את כל הארוחות, סיורי החוף, חבילת שתייה מקיפה (קלה, חמה ואלכוהולית), קפה ועוגה מדי יום ואף נשנושי לילה – הכל במחיר אחד וללא הפתעות.
“האירוח האישי והחם על הספינות שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה,” אומרת שירי גורדון. “כאשר מוסיפים לכך את עושר היעדים – היסטוריה, אדריכלות, תרבות, אמנות, קולינריה ונופים – מקבלים חופשה מושלמת שמותאמת לכל נוסע.”
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117787