Site icon Cruisein

הסקר של NCL: מהפכת ה־JOMO – סוף עידן הלחץ בחופשות

Norwegian Prima - סגנון חיים שלו. צילום NCL

שמחת ההחמצה – JOMO (Joy of Missing Out) – הופכת לתפיסת הטיול הכי משפיעה של השנים האחרונות. במקום לרדוף אחר כל אטרקציה ולתעד כל רגע לרשתות, מטיילים בוחרים להאט, לוותר בלי רגשות אשם, ולהתמקד במה שבאמת חשוב להם. הסקר של YouGov עבור Norwegian Cruise Line® (NCL) מצביע על מגמה ברורה: יותר מ־70% מהמטיילים נטשו את תרבות הפחד לפספס – Fear of Missing Out) FOMO), שמחייבת “לעשות הכול”, לטובת חופשה מודעת, נעימה ופחות עמוסה.

בעוד ש־71% הודו שבעבר ניסו להספיק כמה שיותר, יותר משליש (35%) חזרו מותשים ולא רעננים. היום, 77% מתכננים מראש חופשה איטית ונינוחה, שמבוססת על נוכחות, בחירה ולא על ריצוי. 67% רואים ב־JOMO דרך של טיפול עצמי: התרחקות מההמולה, הפגת לחץ, זמינות לעצמם, ספונטניות ומפגש עם טבע.

העדפות חדשות אלה מתבטאות גם בערכים:
• 52% מחפשים חופשה ממחויבויות.
• 48% רוצים זמן בטבע.
• 39% מבקשים לנהל את יומם בקצב שלהם.

שייט מוביל את המגמה – והקריביים בראש

Norwegian Aqua בגרייט סטירופ קיי. הדמיה NCL

54% מהמשתתפים בסקר רואים בשייט את המסגרת האידיאלית לחופשת JOMO – לצד חופשות ספא, טבע וחוף. הקריביים הוכתר כיעד מספר 1 (30%) לחופשות מהסוג הזה בזכות האקלים הנעים, חופי הזהב, הים והשקט שאינם מחייבים דבר.

הארי סומר, נשיא ומנכ”ל Norwegian Cruise Line Holdings, מדגיש את השינוי: “אנחנו רואים מעבר מתוכניות נוקשות לחוויות מתחדשות ומוותרות על מרוץ. שמחת ההחמצה היא לא ויתור – אלא בחירה במה שמזין את הנפש. ב־NCL אנחנו מציעים בדיוק את זה: האפשרות להאט, ליהנות מהרגע ולבנות את המסע בקצב אישי”.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version