Site icon Cruisein

ויקינג: 70% תפוסה ל-2026 כבר בתחילת הרבעון הרביעי

Viking Vesta - החדשה של ויקינג קרוזס. צילום אתר ויקינג

ויקינג (Viking) ממשיכה להציג ביצועים יוצאי דופן בענף הקרוזים, עם נתוני מכירות שממחישים ביקוש גבוה ויציב מצד קהל היעד שלה. בשיחת הדוחות הכספיים לרבעון השלישי, הודיע מנכ”ל החברה טורשטיין האגן (Torstein Hagen) כי נכון ל־2 בנובמבר 2025 כ-70% מקיבולת ההפלגות לשנת 2026 כבר נמכרה — נתון חריג בהיקפו עבור תקופה מוקדמת זו.

לדברי האגן, הביקושים נמשכים בעוצמה גם לטווח הקרוב יותר: “נכון ל־2 בנובמבר, עבור מוצרי הליבה שלנו, 96% מהקיבולת לשנת 2025 כבר נמכרה, ו־70% מהקיבולת לשנת 2026 הייתה תפוסה,” אמר. “זהו עדות לחוזקו של המותג ויקינג, לחוסן של הלקוחות שלנו ולאטרקטיביות של מוצר ממוקד-יעדים שממשיך לבלוט בשוק.”

האגן הדגיש כי הכיוון החיובי לשנים הקרובות מאפשרת לחברה לפעול בביטחון רב יותר: “ככל שאנו ממשיכים להגדיל את הצי שלנו, היכולת שלנו לראות קדימה בצורה כה ברורה מחזקת את הביטחון שלנו במסלול הצמיחה וביכולת לספק ערך ארוך טווח לכל בעלי העניין,” ציין.

החברה אף רשמה שיאים בהיקף ההזמנות המוקדמות. לדבריו, ויקינג כבר מחזיקה ב־4.9 מיליארד דולר של הזמנות מראש ל־2026, נתון המייצג עלייה של 14% לעומת נקודת הזמן המקבילה אשתקד בעונת 2025.

הביצועים המרשימים נמשכים גם בעונת הנוכחית: לפי האגן, 95% מכל ימי השייט לנוסעים בשנת 2025 כבר נמכרו, עלייה של 18% בהשוואה לשנה שעברה. בנוסף, ההזמנות המוקדמות הכוללות גבוהות ב־29% מהתקופה המקבילה ב־2024, והמחירים “נותרים חזקים מאוד” לאורך מגוון היעדים והמוצרים.

ויקינג צפויה להמשיך ולהרחיב את צי הספינות שלה בשנים הקרובות, כאשר הביקושים הגבוהים והגידול המתמשך בקיבולת — שעלו השנה ב־9% במוצרי הליבה — מספקים בסיס יציב לצמיחה ארוכת טווח.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version