MarineXchange מציגה מהפכה בחוויית האורח בים עם עוזר קולי מבוסס בינה מלאכותית, המשולב בפלטפורמות הדיגיטליות ובטלוויזיות החכמות בחדרים

MarineXchange (MXP), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לתעשיית השייט, השיקה צ’אטבוט קולי חדשני המבוסס על בינה מלאכותית ומותאם לאורחים – כחלק אינטגרלי ממערכת השירות הדיגיטלית MXP365. הפיתוח מאפשר חוויית אינטראקציה קולית רב-לשונית עם הטלוויזיה בחדר (iTV), וכן באפליקציות הנייד והאינטרנט של החברה.
הפתרון החדש נועד לשפר את הקשר בין האורחים למערכת השירות עוד לפני ההפלגה, במהלך השייט ואחריו – תוך שימוש בדיבור טבעי, ללא צורך בניווט בתפריטים או מילוי שדות.
“תכונה חדשה זו משנה את האופן שבו אורחים יכולים לתקשר לפני השייט ובסיפון,” אמרה אנטה איבנובסקה (Aneta Ivanovska), מנהלת תחום הבינה המלאכותית ב-MXP. “הפתרון מוסיף יתרונות מוחשיים לחוויית האורח – החל מנוחות וקלות שימוש ועד הגדלת המכירות”.
הצ’אטבוט מבוסס ענן, ומספק שירות מבוסס הקשר ומידע חי, בהתאמה אישית לכל הפלגה ולכל אורח. הוא מאפשר הזמנת סיורים, חבילות ושירותים (כגון ספא, מסעדות ובריאות), ביצוע צ’ק-אין מקוון, ניהול העדפות תזונתיות, גישה למידע חשוב ועוד – בלחיצת כפתור או פשוט באמצעות דיבור.
היתרון המשמעותי של הצ’אטבוט טמון בהבנת שפה טבעית והקשר שיחתי. במקום מודלים מסורתיים של שאלות-תשובות קבועות, מדובר בעוזר חכם המגיב בזמן אמת, על בסיס נתונים עדכניים מהמערכת המרכזית של MXP.
הפלטפורמה משתלבת גם במערכת התוכן והניהול של MXP Enterprise, וכוללת את התכונות הבאות:
*גישה למידע עדכני ורלוונטי לכל הפלגה.
*אפשרות לרכישות ושירותים לפני השייט ובמהלכו – דרך אינטראקציה קולית.
*תמיכה רב-לשונית המותאמת לאורחים מכל העולם.
*שילוב עם מערכות iTV – תקשורת ישירה בין האורח לטלוויזיה בחדר.
השקת הכלי הקולי מהווה חלק מהחזון הדיגיטלי של MarineXchange לחדשנות וחוויית שירות חלקה בענף השייט, ומתאימה את עולם הקרוזים לסטנדרטים הטכנולוגיים של עידן הבינה המלאכותית.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117310