Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » חדש בים: MXP משיקה צ’אטבוט קולי חכם לשירות האורחים בטלוויזיה

חדש בים: MXP משיקה צ’אטבוט קולי חכם לשירות האורחים בטלוויזיה

עוזי בכר 8 באוגוסט 2025 9:14 אין תגובות

MarineXchange מציגה מהפכה בחוויית האורח בים עם עוזר קולי מבוסס בינה מלאכותית, המשולב בפלטפורמות הדיגיטליות ובטלוויזיות החכמות בחדרים

חדש בים: MXP משיקה צ’אטבוט קולי חכם לשירות האורחים בטלוויזיה צ'אטבוט קולי חכם לשירות האורחים בטלוויזיה. צילום freepik

MarineXchange (MXP), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לתעשיית השייט, השיקה צ’אטבוט קולי חדשני המבוסס על בינה מלאכותית ומותאם לאורחים – כחלק אינטגרלי ממערכת השירות הדיגיטלית MXP365. הפיתוח מאפשר חוויית אינטראקציה קולית רב-לשונית עם הטלוויזיה בחדר (iTV), וכן באפליקציות הנייד והאינטרנט של החברה.

הפתרון החדש נועד לשפר את הקשר בין האורחים למערכת השירות עוד לפני ההפלגה, במהלך השייט ואחריו – תוך שימוש בדיבור טבעי, ללא צורך בניווט בתפריטים או מילוי שדות.

“תכונה חדשה זו משנה את האופן שבו אורחים יכולים לתקשר לפני השייט ובסיפון,” אמרה אנטה איבנובסקה (Aneta Ivanovska), מנהלת תחום הבינה המלאכותית ב-MXP. “הפתרון מוסיף יתרונות מוחשיים לחוויית האורח – החל מנוחות וקלות שימוש ועד הגדלת המכירות”.

הצ’אטבוט מבוסס ענן, ומספק שירות מבוסס הקשר ומידע חי, בהתאמה אישית לכל הפלגה ולכל אורח. הוא מאפשר הזמנת סיורים, חבילות ושירותים (כגון ספא, מסעדות ובריאות), ביצוע צ’ק-אין מקוון, ניהול העדפות תזונתיות, גישה למידע חשוב ועוד – בלחיצת כפתור או פשוט באמצעות דיבור.

היתרון המשמעותי של הצ’אטבוט טמון בהבנת שפה טבעית והקשר שיחתי. במקום מודלים מסורתיים של שאלות-תשובות קבועות, מדובר בעוזר חכם המגיב בזמן אמת, על בסיס נתונים עדכניים מהמערכת המרכזית של MXP.

הפלטפורמה משתלבת גם במערכת התוכן והניהול של MXP Enterprise, וכוללת את התכונות הבאות:

*גישה למידע עדכני ורלוונטי לכל הפלגה.

*אפשרות לרכישות ושירותים לפני השייט ובמהלכו – דרך אינטראקציה קולית.

*תמיכה רב-לשונית המותאמת לאורחים מכל העולם.

*שילוב עם מערכות iTV – תקשורת ישירה בין האורח לטלוויזיה בחדר.

השקת הכלי הקולי מהווה חלק מהחזון הדיגיטלי של MarineXchange לחדשנות וחוויית שירות חלקה בענף השייט, ומתאימה את עולם הקרוזים לסטנדרטים הטכנולוגיים של עידן הבינה המלאכותית.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117310

אולי יעניין אתכם גם

  • צילום רטוב: נוסע צנח למים בזמן צילום אוניית קרוזיםצילום רטוב: נוסע צנח למים בזמן צילום אוניית קרוזים
  • הולנד אמריקה ליין חגגה את יום הפיקלבול הלאומיהולנד אמריקה ליין חגגה את יום הפיקלבול הלאומי
  • סיבורן פורשת מפה חדשה לעולם – הפלגות יוקרה 2028–2027סיבורן פורשת מפה חדשה לעולם – הפלגות יוקרה 2028–2027
  • Oceania ו-Regent במיזם קניות יוקרתי חדש ביםOceania ו-Regent במיזם קניות יוקרתי חדש בים
  • Norwegian Aqua: עדכון לוחות זמנים לקראת עונת החורף 2026Norwegian Aqua: עדכון לוחות זמנים לקראת עונת החורף 2026
תגיות:
צ'אטבוט קולי חכם MXP
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס