Explora Journeys, מותג השייט היוקרתי של קבוצת MSC, הכריז על מינויו של אלוף הטניס העולמי יאניק סינר (Jannik Sinner) לשגריר המותג העולמי החדש. ההכרזה התקיימה בניו יורק, רגע לפני שאליפות ארצות הברית הפתוחה יוצאת לדרך, ומסמלת כניסה עמוקה יותר של החברה לעולם הספורט היוקרתי.
במרכז השותפות עומדים ערכים משותפים של מצוינות, איזון ותשומת לב לפרטים – החל מהמשמעת והקור רוח שהובילו את סינר לצמרת הטניס ועד הפילוסופיה של Explora Journeys, המבקשת להעניק לאורחיה חוויות שייט טרנספורמטיביות.
“עבורי בריאות היא לא רק אימון – אלא גם התאוששות ואיזון,” אמר סינר באירוע ההשקה. “אני מאמין בכוחו של הטבע ובשגרות מודעות, ואני רואה את הערכים האלה בכל חוויה שמציעה Explora Journeys.”
אנה נאש (Anna Nash), הנשיאה הגלובלית של המותג, הוסיפה כי “סינר מגלם את הערכים שבבסיס Explora Journeys – אותנטיות, מצוינות ורווחה. זו אינה רק תמיכה מסחרית, אלא חיבור אמיתי לערכים משותפים.”
במסגרת תפקידו ישתתף סינר בקמפיינים בינלאומיים, ויחד עם צוותו יפתח סדרת סדנאות בריאות בלעדיות בסיפונן של המגה יאכטות. גם במהלך הטורנירים יבלט המותג, כאשר הצוות של סינר יופיע בלבוש עם לוגו Explora Journeys.
המהלך מעמיק את מעורבות המותג בזירת הספורט העולמית. מוקדם יותר השנה שימשה EXPLORA II כמלון בוטיק צף בנמל מונקו במהלך הגרנד פרי היוקרתי, והצלחת האירוע כבר סללה את הדרך לחזרתה של EXPLORA I ב־2026.
עבור Explora Journeys, השותפות עם סינר היא יותר מספונסרשיפ – היא מבטאת גישה חדשה לעולם התיירות היוקרתית, המשלבת בין ספורט, רווחה, אלגנטיות אירופאית וחוויית ים מהפכנית.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם