Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » נורוויג’ן קרוז ליין בוחרת במתג רוחב פס דינמי לשדרוג השירות

נורוויג’ן קרוז ליין בוחרת במתג רוחב פס דינמי לשדרוג השירות

עוזי בכר 19 באוגוסט 2025 5:59 אין תגובות

השירות החדש של NCL בשיתוף Quvia מאפשר לחברה לייעל את ניצול רוחב הפס בסיפון בזמן אמת, לשפר את חוויית האורחים והצוות ולחסוך בעלויות תפעול

נורוויג’ן קרוז ליין בוחרת במתג רוחב פס דינמי לשדרוג השירות Norwegian Aqua בפורט קנברל. צילום NCL

נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות ׁ(Norwegian Cruise Line Holdingsׂ) הודיעה כי בכוונתה להשתמש במתג רוחב הפס הדינמי של חברת Quvia, כחלק מתוכנית בקר קיבולת הרשת (NCC) שלה. השירות החדש מאפשר לנורוויג’ן לייעל את ניצול רוחב הפס בסיפון, תוך התאמה אוטומטית של הקיבולת על פי הביקוש בזמן אמת.

Quvia הסבירה כי השירות מבטל את חוסר היעילות של מערכות מסורתיות עם חלוקה קבועה של רוחב הפס, שלעיתים משאירות את הקיבולת לא מנוצלת בכיוון אחד בעוד שמשתמשים חווים עומס בכיוון השני.

קמרון לי, מנהל בכיר להכנסות בנורוויג’ן קרוז ליין אחזקות, אמר: “היעילות של טכנולוגיה נהדרת כזו שעובדת בצורה חלקה, מבלי שהמשתמש אפילו יבין זאת. Quvia הצליחה בצורה יוצאת דופן עם זה וכעת אנו יכולים לנהל את רוחב הפס הכולל שלנו כאחד, וליצור חוויית משתמש טובה יותר המבוססת על צרכי האורחים, תוך מינוף הפתרון היעיל ביותר מבחינת עלות ותפעול בשוק כיום”.

Quvia הוסיפה כי ביקוש רוחב הפס משתנה לעתים קרובות במהלך היום: מה שעובד היטב בבוקר עלול להכביד על הקיבולת לאחר היציאה, כשנוסעים מסנכרנים תמונות וסרטונים לענן. מתג רוחב הפס הדינמי מתקן את הבעיה באמצעות התאמת היחס בזמן אמת, מה שמאפשר להגן על איכות החוויה (QoE) עבור האורחים והצוות גם בתקופות עומס גבוה.

יישומים כבדים כגון סנכרון ענן, שיתוף חברתי ושיחות וידאו פועלים כעת בעקביות רבה יותר, והשיפורים הללו הושגו מבלי להגדיל חוזי רוחב פס או להכביד על צוותי התפעול, ציינה Quvia.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117541

אולי יעניין אתכם גם

  • Norwegian Aqua: עדכון לוחות זמנים לקראת עונת החורף 2026Norwegian Aqua: עדכון לוחות זמנים לקראת עונת החורף 2026
  • קרוזים על הגלים: תיירות השייט ממשיכה לשבור שיאיםקרוזים על הגלים: תיירות השייט ממשיכה לשבור שיאים
  • מהפכה באי של NCL: פארק מים ופעילויות בלעדיות בגרייט סטירופ קיימהפכה באי של NCL: פארק מים ופעילויות בלעדיות בגרייט סטירופ קיי
  • Norwegian Aqua: הצצה ל- The Haven by NorwegianNorwegian Aqua: הצצה ל- The Haven by Norwegian
  • אסקפיזם בלב הסערה: NCL מזמינה את הישראלים לצאת לקרוז חלומיאסקפיזם בלב הסערה: NCL מזמינה את הישראלים לצאת לקרוז חלומי
תגיות:
רוחב פס דינמי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס