השירות החדש של NCL בשיתוף Quvia מאפשר לחברה לייעל את ניצול רוחב הפס בסיפון בזמן אמת, לשפר את חוויית האורחים והצוות ולחסוך בעלויות תפעול

נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות ׁ(Norwegian Cruise Line Holdingsׂ) הודיעה כי בכוונתה להשתמש במתג רוחב הפס הדינמי של חברת Quvia, כחלק מתוכנית בקר קיבולת הרשת (NCC) שלה. השירות החדש מאפשר לנורוויג’ן לייעל את ניצול רוחב הפס בסיפון, תוך התאמה אוטומטית של הקיבולת על פי הביקוש בזמן אמת.
Quvia הסבירה כי השירות מבטל את חוסר היעילות של מערכות מסורתיות עם חלוקה קבועה של רוחב הפס, שלעיתים משאירות את הקיבולת לא מנוצלת בכיוון אחד בעוד שמשתמשים חווים עומס בכיוון השני.
קמרון לי, מנהל בכיר להכנסות בנורוויג’ן קרוז ליין אחזקות, אמר: “היעילות של טכנולוגיה נהדרת כזו שעובדת בצורה חלקה, מבלי שהמשתמש אפילו יבין זאת. Quvia הצליחה בצורה יוצאת דופן עם זה וכעת אנו יכולים לנהל את רוחב הפס הכולל שלנו כאחד, וליצור חוויית משתמש טובה יותר המבוססת על צרכי האורחים, תוך מינוף הפתרון היעיל ביותר מבחינת עלות ותפעול בשוק כיום”.
Quvia הוסיפה כי ביקוש רוחב הפס משתנה לעתים קרובות במהלך היום: מה שעובד היטב בבוקר עלול להכביד על הקיבולת לאחר היציאה, כשנוסעים מסנכרנים תמונות וסרטונים לענן. מתג רוחב הפס הדינמי מתקן את הבעיה באמצעות התאמת היחס בזמן אמת, מה שמאפשר להגן על איכות החוויה (QoE) עבור האורחים והצוות גם בתקופות עומס גבוה.
יישומים כבדים כגון סנכרון ענן, שיתוף חברתי ושיחות וידאו פועלים כעת בעקביות רבה יותר, והשיפורים הללו הושגו מבלי להגדיל חוזי רוחב פס או להכביד על צוותי התפעול, ציינה Quvia.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117541