Site icon Cruisein

נורוויג’ן קרוז ליין מבטלת את חלוקת ה”פריסטייל דיילי” בחדרים

נורוויג’ן פרימה: חדר משפחתי עם מרפסת. צילום עוזי בכר

נורוויג’ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line) מפסיקה בהדרגה את החלוקה האוטומטית של התוכנית היומית המודפסת לחדרי הנוסעים, כך עולה מדיווחים של אורחים ברשתות החברתיות. נוסעים שהפליגו לאחרונה מדווחים כי עותקי ה”פריסטייל דיילי” כבר אינם מונחים בחדרים באופן שגרתי, כפי שהיה נהוג במשך שנים.

במקום זאת, האורחים מתבקשים לעיין בגרסה דיגיטלית של העיתון היומי באמצעות הטלפון הנייד שלהם. הגרסה המקוונת מציגה את לוח הפעילויות, האירועים והמידע ליום המחרת. בחלק מהאוניות ניתן גם לצפות בתוכנית באמצעות מערכת טלוויזיה אינטראקטיבית בחדרים.

לפי אתר החברה, ה”פריסטייל דיילי” נתפס עד כה כחלק בלתי נפרד מחוויית ההפלגה והיה מחולק מדי ערב לכל החדרים. עם זאת, נוסעים מציינים כי עדיין ניתן לבקש עותקים מודפסים באופן יזום, וכי הם זמינים במוקדים נבחרים ברחבי הספינה. המעבר למודל “דיגיטל תחילה” מצטרף לשורה של שינויים במדיניות השירות והחיובים באוניות. בין היתר, החברה החלה לגבות תשלום של 10 דולר לאדם בגין אי־הגעה או איחור של יותר מ־15 דקות להזמנה במסעדות נושא. בנוסף, הונהג חיוב של 5 דולר עבור כל מנה עיקרית נוספת שתוזמן בחדרי האוכל המרכזיים מעבר לראשונה, שינוי שחל כעת ברחבי הצי.

מהלך נוסף שנכנס לתוקפו לאחרונה נוגע לחבילות המשקאות: החל מ־1 במרץ 2026 חבילות המשקאות הרגילות של החברה לא יכובדו ביעד הפרטי גרייט סטירופ קיי. במקום זאת, החברה מתכננת להציע חבילת משקאות ייעודית ונפרדת לאי בבהאמה. לפי הצהרה שנשלחה ליועצי הנסיעות, משקאות בסיסיים ללא תשלום – ובהם מים, תה קר ומיצים – ימשיכו להינתן גם לאחר השינוי.

במקביל לשינויים הפרקטיים, החברה מציגה את העדכון הדיגיטלי כצעד המשקף התאמה להרגלי אורחים מודרניים, לצד צמצום שימוש בנייר ושיפור זרימת המידע בזמן אמת. נוסעים שמעדיפים עותק פיזי עדיין יוכלו להשיגו – אך לא עוד כברירת מחדל.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version