קרניבל קרוז ליין (Carnival Cruise Line) השיקה לאחרונה את הקמפיין החדש שלה, “מצא את הכיף שלך שוב”, בכיכובו של השחקן, הסופר וההומוריסט זוכה פרס אמי, ניק אופרמן (Nick Offerman). הקמפיין הוא הראשון במסגרת פלטפורמת המותג החדשה של החברה, “קרניבל קורא”, שהושקה ב-1 בנובמבר 2025, ומטרתו להחזיר את ההנאה והחוויה החיובית של השייט והחופשה לחיי היומיום של הצרכן.
אופרמן, שמשמש כפנים של הקמפיין, מנצל את חוש ההומור הייחודי שלו. הוא גדל במשפחה של אורחי וחובבי קרניבל והוא מביא את האיזון שבין הומור שטחי לשובבות נסתרת, ומחבר בין המסרים של הקמפיין לבין ערכי החיבור האנושי, היצירה והכיף המשפחתי.
המודעות נכתבו במשותף עם צוות הכותבים של אופרמן, במטרה ליצור תוכן אותנטי, ייחודי וכזה שמדבר באופן ישיר למגוון קהלים. הקמפיין מציג את מסר החברה בצורה קלילה אך מחויבת ערך: חיבור מחדש לחוויות מחוץ למסכים, יצירת זיכרונות משפחתיים ואישיים, והעידוד להרגיש שוב את הכיף שבחיים.
“אנו מאמינים שניק אופרמן הוא האדם המושלם להיות ‘גיבור הכיף הבלתי צפוי’ שלנו”, אמרה איימי מרטין זיגנפוס (Amy Martin Ziegenfuss), מנהלת השיווק הראשית של קרניבל קרוז ליין. “השילוב הייחודי שלו של הומור, שובבות ואמינות מאפשר להעביר את המסר שלנו בצורה הטובה ביותר. המשימה האישית של ניק – לעודד ילדים להוריד את המסכים, להתחבר מחדש וליצור פרויקטים – תואמת את החזון שלנו: לעורר השראה לאנשים לגלות מחדש את הכיף בחיים, עם קרניבל.”
אופרמן מצטרף לשורה ארוכה של ידוענים ושגרירי מותג של קרניבל, ביניהם שאקיל אוניל, גיא פירי, אמריל לגאסה, ג’ונתן בנט וקתי לי גיפורד, שהובילה את מיתוג החברה כשירות צרכני וסגנון חיים בשוק הרחב. השקת הקמפיין מסמלת את המשך הרחבת החברה מעבר לשייט בלבד, לעבר חוויות מותג כוללות שמחברות בין הומור, חופש אישי וחוויות חברתיות.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם

