Site icon Cruisein

נמלי מדיירה חושפים פלטפורמת הזמנות דיגיטלית פורצת דרך לנמלים

האי מדיירה, פורטוגל. צילום Depositphotos

נמלי מדיירה השיקו פלטפורמת הזמנות דיגיטלית חדשה לניהול פעילות הנמלים – מהלך שנועד להגדיר מחדש את תפעול שוק השייט באזור ולהביא לשיפור משמעותי ביעילות ובשקיפות. הפתרון החדשני, שפותח כחלק מפרויקט המודרניזציה P4.14 במסגרת תוכנית ההתאוששות והחוסן של מדיירה, נועד לאפשר תיאום בזמן אמת בין רשויות הנמל, סוכני הספנות וחברות השייט, ולצמצם עיכובים ובזבוזי משאבים במהלך עונות השיא.

המערכת החדשה מאפשרת גישה מיידית לזמינות הרציפים ומייעלת את תהליך ההזמנות, שעד כה בוצע באופן ידני ומסורבל. כעת, כל בעלי העניין – החל ב־APRAM וכלה בחברות השייט – יכולים לגשת למידע אחיד ועדכני, מה שמאפשר קבלת החלטות מהירה יותר ותכנון תפעולי יעיל יותר.

לדברי הנהלת הנמל, הפלטפורמה תביא לשיפור ניכר בתיאום, בשקיפות ובשירותיות כלפי חברות השייט, תוך הפחתת טעויות אנוש והבטחת זרימת מידע חלקה בין הגורמים השונים. במדיירה מציינים כי המהלך תואם את מחויבותה של האי לחדשנות דיגיטלית ולפיתוח כלכלה חכמה ובת קיימא. ההשקעה – בסך 41,250 אירו – מהווה צעד נוסף בהתרחקות מתהליכים ידניים ישנים ובהתאמה למגמות הדיגיטציה הגלובליות בענף הימי.

בעונות השיא, כאשר הביקוש לשטחי רציף עולה על ההיצע, המערכת תאפשר ניהול מדויק של הזמנות ושיבוצים – דבר שיתרום לזרימה תפעולית חלקה ולחוויית שייט טובה יותר לנוסעים. בנוסף, הפלטפורמה החדשה כוללת שכבות מתקדמות של אבטחת מידע, שמטרתן להגן על נתונים תפעוליים רגישים ולהבטיח עמידה בתקני סייבר עדכניים.

מדיירה, שענף השייט הוא מרכיב מרכזי בתעשיית התיירות שלה, רואה במעבר למערכת הדיגיטלית צעד אסטרטגי שיחזק את מעמדה כיעד עכשווי, יעיל ובטוח יותר לחברות שייט בינלאומיות. לדברי גורמים בנמלי מדיירה, הפלטפורמה אינה רק כלי טכנולוגי, אלא ביטוי לשינוי תפיסתי רחב יותר בניהול הציבורי – כזה שמציב את חדשנות, שקיפות ושירותיות בלב הפעילות של הנמל.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version