המנכ”ל ג’ייסון ליברטי הציג תחזית צמיחה חזקה לשנים הקרובות, עם דגש על השקת Perfect Day Mexico, הרחבת מותג שייט הנהרות, מועדוני חוף חדשים וביקוש גבוה – כולל קבנות ב-10,000 דולר ליום

קבוצת רויאל קריביאן מתכוננת לעתיד מזהיר: לפי מנכ”ל החברה, ג’ייסון ליברטי (Jason Liberty), שנת 2028 צפויה להיות שנה של קפיצה משמעותית במתח הרווחים, הודות להתרחבות אסטרטגית במספר תחומים. ליברטי שיתף את התחזיות האופטימיות בשיחת הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2025.
במוקד הצמיחה נמצאים מספר נכסים חדשים ומפתים: צי אוניות שימשיך לגדול, מותג חדש של שייט נהרות, פיתוח מועדוני חוף ביעדים פופולריים והשקת היעד החדש Perfect Day Mexico – כל אלה צפויים להיות פעילים עד 2028 ולתרום משמעותית להכנסות החברה.

החברה כבר מציגה ביצועים מרשימים, ולדברי ליברטי היא עוברת את יעד הצמיחה השנתית של 20%, הידוע בשם יעד ה-“Perfecta”. לדבריו, סביבת הביקוש נותרה חזקה, כאשר לקוחות מביעים ביטחון ומוכנות להוציא סכומים משמעותיים על חוויות ייחודיות.

בין החוויות היוקרתיות שצפויות למשוך קהל – Royal Beach Club on Paradise Island, שייפתח בהמשך השנה. מייקל ביילי (Michael Bayley), נשיא מותג Royal Caribbean, חשף כי הקבנה האולטימטיבית במתחם תעלה עד 10,000 דולר ליום אחד, והדגיש כי הביקוש צפוי לעלות על ההיצע – מה שיאפשר תמחור דינמי ויעיל במיוחד.
עוד ציין ביילי כי רויאל קריביאן מביאה כ-3 מיליון אורחים בשנה לנמל נסאו, ובחברה מעריכים שכמיליון מהם יבקרו במועדון החוף החדש – נתון שממחיש את הפוטנציאל האדיר של היעד.
בנוסף, נרשמה עלייה בקצב ההזמנות לאורך שנת 2025, כשערך התמורה עבור הלקוח ממשיך להיות גורם מרכזי בהחלטה. ליברטי הוסיף כי 40% מהאורחים כיום הם חברי מועדון נאמנות, נתון שמבליט את מעורבות הלקוחות ואת הפוטנציאל לשימור ולמכירות המשך.
לסיכום, רויאל קריביאן מסתכלת קדימה אל סוף העשור עם ביטחון, תוכניות שאפתניות ולקוחות נאמנים.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117129