עם ניסיון של מעל שני עשורים בחברות צרכניות בינלאומיות ובנייה של מותגים פורצי דרך, סמית’ תוביל את אסטרטגיות השיווק של חברת השייט בזמן של צמיחה עולמית ותנופת פיתוח – כולל השקת אוניות חדשות והרחבת האי הפרטי של החברה בבהאמה

נורוויג’ן קרוז ליין (NCL – Norwegian Cruise Line), מהחברות החדשניות והמובילות בתעשיית השייט הבינלאומית, הודיעה על מינוייה של קיראן סמית’ (Kiran Smith) לתפקיד מנהלת השיווק הראשית (Chief Marketing Officer). סמית’, בעלת ניסיון עשיר בהובלת מהלכים שיווקיים בחברות בינלאומיות, תיכנס לנעליו של אדם מאלון (Adam Malone), שמונה לתפקיד חדש – סגן נשיא בכיר לחוויית האורחים. שניהם ישמשו חלק מצוות ההנהלה הבכיר של החברה וידווחו לנשיא נורוויג’ן קרוז ליין, דיוויד ג’יי הררה (David J. Herrera).
סמית’ מגיעה ל-NCL לאחר קריירה מגוונת ומרשימה, שכללה תפקידים בכירים בחברות צרכניות מוכרות כגון ButcherBox, iRobot, Brookstone ו-Stride Rite, וכן כהונה כמנכ”לית סוכנות הפרסום Arnold Worldwide, שם הובילה שינוי מקיף במודל העסקי. הרקע שלה כולל גם תפקידי שיווק ואסטרטגיה בחברות ענק נוספות כמו Kraft Foods ו-Accenture.
לדבריה של סמית’, “NCL היא חלוצה אמיתית בענף השייט, ואני נרגשת להצטרף לחברה בתקופה כה חשובה. בניית מותגים שמתחברים באמת לאנשים תמיד הייתה בלב העשייה שלי, ואני מצפה להוביל את הצוות המוכשר של החברה לשלב הבא.”
מהפכה שקטה בסיפון
המהלך מגיע בתקופה בה נורוויג’ן קרוז ליין מבצעת השקעות משמעותיות בפיתוח חוויות הלקוח ובבניית צי עתידי. החברה מתכננת להשיק שבע אוניות חדשות עד שנת 2036, מהלך שיביא לצמיחה של כ-50% בקיבולת שלה. בנוסף, NCL הכריזה לאחרונה על תוכנית מקיפה להרחבת האי הפרטי שלה – גרייט סטירופ קיי שבאיי הבהאמה – שיכלול מזח אוניות חדש, בריכה גדולה, אזור משפחתי עם מזרקות מים, בר שניתן לשחות אליו ועוד.
נשיא החברה, דיוויד ג’יי הררה, התייחס למינוי החדש ואמר: “קיראן היא מוח שיווקי מבריק עם מוניטין יוצא דופן ביצירת קמפיינים שמצליחים לבלוט בשוק צפוף. היא תסייע לנו למנף תובנות ונתונים כדי לספר את סיפור המותג שלנו בדרך שמשקפת את חוויות האורחים, אנשי הצוות והחידושים שאנחנו מביאים לעולם התיירות הימית.”
במקביל, מינויו של אדם מאלון לתפקיד החדש יאפשר לו להתמקד בפיתוח חוויית הלקוח בכל שלב במסע – מההזמנה ועד לרגעים בסיפון וביעדים. הררה ציין כי “לאדם הייתה תרומה עצומה לבניית המותג בשנים האחרונות, ואני שמח שהוא ימשיך להוביל אותנו, הפעם מזווית חווייתית שמחוברת ישירות לליבת הפעילות.”
עתיד שיווקי על פני הגלים
בעידן בו חופשות שייט הופכות לבחירה פופולרית יותר ויותר בקרב קהלים מגוונים, תפקידה של סמית’ יהיה להוביל אסטרטגיה שיווקית מונחית-נתונים, מבוססת תובנות ודגש על סיפור מותג אותנטי. הדגש יינתן על משיכת שווקים חדשים, יצירת מעורבות מתמשכת עם אורחים ותיקים והצגת חוויות יוצאות דופן שמייחדות את NCL מהמתחרות.
אם לשפוט לפי הרזומה והגישה של סמית’, צפויה רוח רעננה במחלקת השיווק של החברה – כזו שתשלב בין יצירתיות, חדשנות ומיקוד עמוק בצרכים והרצונות של האורחים העתידיים.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,900 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=116408