לקראת תערוכת IMTM 2025 חושף מנכ”ל MSC Cruises ישראל, אייל אטיאס, עלייה חדה בהתעניינות הישראלים בקרוזים – עם דגש על ביקושים חסרי תקדים להפלגות יוקרה עם Explora Journeys ובמתחם MSC Yacht Club

לקראת תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2025 שתיערך בישראל בפעם ה-31, חושף אייל אטיאס, מנכ”ל MSC Cruises ישראל, כי חלה עלייה של 50% בביקוש לקרוזים בשנה החולפת, עם גידול משמעותי במיוחד בתחום הפלגות היוקרה. הזינוק מגיע בעקבות השקת מותג היוקרה של החברה – Explora Journeys – שמציע חוויית שייט מותאמת אישית ברמה הגבוהה ביותר.
לדברי אטיאס, יותר ישראלים בוחרים כיום בחופשות שייט בזכות השילוב בין נוחות, רמת שירות גבוהה, גיוון ביעדים ומחיר תחרותי. גם מגבלות יוקר המחיה לא בלמו את הביקוש: “אנו עדים לזינוק בהזמנות דווקא לחדרים וקטגוריות יוקרה”, אומר אטיאס.
MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, פועלת להעמקת אחיזתה בשוק הישראלי עם חבילות ייעודיות, תשתית שיווק מקומית, ונמלי מוצא נגישים – כולל חיפה. במסגרת IMTM תציג החברה את יעדי הקיץ והסתיו לעונות 2025–2026, בדגש על הים התיכון, צפון אירופה והאיים הקאריביים, כולל מתחמי VIP כמו MSC Yacht Club.
“אנחנו ממשיכים לחדש ולהתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של הקהל הישראלי”, מסכם אטיאס. “החזון שלנו – להוביל את תחום השייט גם בעשור הבא”.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=115445