Site icon Cruisein

קרניבל זוכה בענק: ארבעה פרסים גדולים ב-Travel Weekly 2025

צוות קרניבל בטקס Travel Weekly's Readers' Choice Award. צילום קרניבל קרוז ליין

קרניבל קרוז ליין (Carnival Cruise Line) ממשיכה להוכיח מדוע היא אחת מענקיות השייט הבולטות והמשפיעות בעולם, עם ארבע זכיות יוקרתיות בטקס Travel Weekly Readers’ Choice Awards 2025. עבור החברה, זו לא רק עוד שנה של הישגים — זוהי שנה שמבססת את מעמדה כמובילה ללא עוררין בתחום חוויית השייט לציבור ולשותפי התעשייה.

בין הזכיות הבולטות:

נציגי החברה על הבמה: חגיגה של הישגים

את ארבעת הפרסים קיבלה נשיאת חברת קרניבל, כריסטין דאפי (Christine Duffy), לצד בכירי החברה — סמנכ״ל המסחר קן טייט, סגנית נשיא למכירות ושיווק לסוכנים ג׳נט וויגרט וסגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות קירק ניל.

דאפי אמרה במהלך הטקס: “הפרסים האלה הם הכרה במאמצים היומיומיים של הצוות שלנו ושל השותפים שלנו בענף. אנחנו גאים להמשיך להוביל, להפתיע ולחדש – ולהפוך את עולם השייט למהנה, מגוון ונגיש יותר עבור כולם.”

צי מתרחב, יעדים חדשים ומסלולים שמביאים את ה”וואו” בזמן קצר

קרניבל מפעילה יותר נמלי בית בארה״ב מכל חברת שייט אחרת – נתון שהופך אותה לנגישה במיוחד למיליוני נוסעים מדי שנה. היום מפעילה החברה 29 אוניות, ובשנים הקרובות צפויות להצטרף חמש אוניות חדשות עד 2033, מהלך שירחיב עוד יותר את מגוון החוויות והמוצרים שהיא מציעה.

אחת הזכיות המרשימות ביותר השנה היא בקטגוריית Best Short Itinerary – בזכות הפלגות קצרות של 4–3 לילות שמספקות “ביס קטן עם טעם גדול”. בין היעדים הבולטים: Celebration Key — יעד הדגל החדש של קרניבל בגרנד בהאמה, שנפתח השנה והפך בן רגע לאחד מאתרי החוף הנחשקים ביותר של החברה.

כוחם של השותפים: תוכניות נאמנות ופתרונות קבוצות שמביאים שינוי אמיתי

הזכייה בקטגוריית Best Travel Advisor Loyalty Program אינה מפתיעה: השנה קרניבל השיקה את Funnel Faves, תוכנית חדשנית שנועדה להעצים סוכני נסיעות באמצעות: כלים משופרים לניהול מכירות, דרכים חדשות ומשתלמות לצבירת תגמולים, תוכן מקצועי והכשרות ומבצעים בלעדיים ותמריצים מותאמים.

החברה חיזקה את מעמדה גם בתחום הקבוצות עם זכייה ב-Best Group Program, שממשיך להיות אחד ממנועי הצמיחה החשובים שלה. התוכנית מציעה תמיכה מלאה ותנאים מיוחדים לתכנון אירועי חברה, קבוצות משפחתיות, מפגשים חברתיים ועוד – מה שהופך את תהליך ההזמנה להרבה יותר פשוט ורווחי.

שורה של זכיות נוספות: קרניבל ממשיכה לנצח

לצד ארבעת פרסי Travel Weekly – קרניבל הוסיפה החודש לרקורד שלה גם:

Carnival 2025–2033: עתיד גדול עוד יותר

עם יעדים חדשים, צי מתרחב, תוכניות נאמנות חדשניות ומסעות קצרים ומבוקשים, Carnival Cruise Line מציבה רף גבוה עוד יותר לתעשייה כולה — ומוכיחה ש-“Fun Ships” זה הרבה יותר מסלוגן, זו אסטרטגיה של מצוינות.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version