חברת השייט הבינלאומית Carnival Cruise Line מכריזה היום (חמישי) על מהלך תקדימי בתעשיית השייט: השקת תוכנית נאמנות חדשה בשם Carnival Rewards™, שתיכנס לתוקף החל מ-1 ביוני 2026 ותסמן את סיומה של תוכנית ה-VIFP הוותיקה.
במסגרת המהלך, קרניבל מציגה לראשונה מערכת תגמולים מבוססת נקודות וכוכבים, המעניקה לאורחים גמישות רחבה, מעמד נאמנות המבוסס לא רק על מספר הפלגות – אלא גם על הוצאה בפועל, כולל פעילויות על הסיפון, טיפולים, ארוחות מיוחדות ואפילו שימוש בכרטיס אשראי ייעודי חדש שפותח עם Barclays.
“אנחנו משיקים מערכת שמכירה באמת בערך של לקוחותינו – לא רק לפי כמות הלילות בים, אלא לפי ההשקעה הכוללת שלהם בחוויית הקרניבל,” אמרה כריסטין דאפי (Christine Duffy), נשיאת Carnival Cruise Line.
נקודות למימוש, כוכבים למעמד
התוכנית תתבסס על מבנה כפול:
*נקודות Carnival Rewards – יצברו על רכישות של שייט, שירותים על הסיפון והוצאות נוספות; ניתן לממשן לפעילויות, שדרוגים, שייטים עתידיים ועוד.
*כוכבים מזכים סטטוס – יצברו לאורך זמן וישפיעו על דרגת החברות של הלקוח, שתוגדר באחת מארבע רמות: אדום, זהב, פלטינה ויהלום.
היסטוריה מכובדת, עתיד מתקדם
לפי ההודעה, הסטטוס הנוכחי של לקוחות VIFP ישמש כנקודת פתיחה אוטומטית בתוכנית החדשה, ויישמר לשנתיים לפחות. חברי יהלום – הדרגה הגבוהה ביותר – ייהנו מהארכה מיוחדת של שש שנים (עד 2032).
בנוסף, לקוחות המחזיקים בכרטיס Carnival Rewards Mastercard – שיימסר בפרטים נוספים בקרוב – יוכלו לצבור נקודות וכוכבים גם על הוצאות יומיומיות מחוץ להפלגה, ובכך להאיץ את צבירת הסטטוס והתגמולים.
מעבר חלק ומידע נרחב
קרניבל הודיעה כי תלווה את לקוחותיה לאורך תהליך המעבר באמצעות מיילים, אתר ייעודי – carnivalrewards.com – וכלים דיגיטליים שיאפשרו מעקב אחרי סטטוס, יתרות נקודות וטיפים למקסום התגמולים.
“Carnival Rewards היא לא רק תוכנית – היא שיקוף של הערכה עמוקה ללקוחות שחוזרים שוב ושוב. היא מחברת בין עבר מפואר לעתיד חכם, ומציבה אותנו בשורה הראשונה של תעשיית הנסיעות,” סיכמה דאפי.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,900 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם