Explora Journeys, מותג היוקרה של קבוצת MSC, השיק את ערוץ הטיקטוק הרשמי שלו תחת השם @ExploraJourneys_, במהלך שמסמן התרחבות משמעותית של הנוכחות הדיגיטלית של המותג. המהלך נועד למשוך קהל צעיר ומודרני באמצעות תוכן סוחף, סיפור בהובלת יוצרים וויזואליות קולנועית המשקפת את חוויית השייט האלגנטית של צי האוניות החדש.
באמצעות הערוץ החדש, Explora Journeys מבקשת “ללכוד את דמיונם של מטיילים המחפשים יופי, מטרה וחיבור”, תוך הצגת העיצוב היוקרתי, המסלולים הנבחרים והחוויות העשירות בסיפון ובחוף – הכל בעדשה מודרנית וחיה שמתאימה לרוח פלטפורמת הטיקטוק. המותג אף מכוון לעצב מחדש את השיח סביב #OceanTravel ולהציג את פילוסופיית ה-Ocean State of Mind כאלטרנטיבה מודעת, רגועה ומחברת להפלגות בים.
“על ידי הצטרפות לטיקטוק, אנו פותחים את עולמנו לקהילה רחבה יותר – כולל מי שאולי מעולם לא חשבו על מסע בים,” אמרה אנה נאש (Anna Nash), נשיאת Explora Journeys. “זהו צעד נוסף במשימתנו לחלוק את הרגש, היופי וההשראה שמביא איתו מסע באוקיינוסים של העולם.”
הערוץ יציג את האנשים והסיפורים שמאחורי חוויית המותג – שפים, מומחי בריאות, יוצרי חוויות ויעדים מסקרנים – לצד דגש על עיצוב, אומנות, קיימות וחדשנות. כל אלו מרכיבים את השאיפה של Explora Journeys להציע חוויית הפלגה טרנספורמטיבית ומפנקת, המותאמת למטיילים המחפשים עומק ומשמעות.
המהלך משתלב עם אסטרטגיית המותג לפגוש מטיילים בדיוק היכן שהם נמצאים – בפלטפורמות הדיגיטליות שבהן הם צורכים תוכן ומקבלים השראה. עקבו בטיקטוק: @ExploraJourneys_.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם

