התוכנית החדשה תשלב יועצי יעד ייעודיים, תכנים מותאמים אישית ושירותים ברמת קונסיירז’ – ותתמוך גם בעסקים מקומיים בנמלי העגינה
Onboard Media, הכריזה על שותפות עולמית חדשה עם חברת Princess Cruises. המהלך צפוי לשנות את שירותי הקניות בנמל ולשדרג את חוויית השייט באמצעות תוכן מותאם אישית, יועצים מומחים בסיפון ותוכניות אינטראקטיביות המחברות בין האורחים ליעדים בצורה עמוקה ומלאה יותר.
לדברי אלפרדו חימנז (Alfredo Jimenez), סגן נשיא להכנסות ב-Princess Cruises: “פרינסס שואפת ללא הרף לשפר את חוויית האורחים שלנו ולהפוך כל הפלגה לאישית ובלתי נשכחת. אנו נרגשים להעמיק את השותפות עם Onboard Media ולספק לאורחינו חיבור אמיתי ליעדים ולחוויה הכוללת, עם גישה בלעדית להמלצות מומחים והצעות נבחרות.”
היועצים של Onboard Media יעבדו על כל אוניות החברה כסוכני חוויה אישיים, ויספקו מידע על קניות, מסעדות, תרבות וטיולים בכל יעד. התוכנית תשלב מידע מודפס, דיגיטלי וחי – המעשיר את המסע באמצעות תובנות שימושיות והמלצות מהימנות.
לדברי ג’פרי מייסטר, מנכ”ל Onboard Media: ” השותפות עם Princess תחבר את האורחים למגוון רחב של חוויות – הן בסיפון והן בנמלים – ותהפוך כל חלק במסע לבלתי נשכח.”
במסגרת השותפות, Onboard Media תשולב גם במערכת MedallionPay של Princess, שתאפשר לאורחים לבצע רכישות ממותגים מקומיים בנמלים מרכזיים. מדריכי נמל דיגיטליים מותאמים אישית יספקו תובנות נוספות ויחזקו את החיבור לקהילות המקומיות.
מעבר לשדרוג חוויית הנוסע, השותפות תתמוך בעסקים קטנים ובאומנים מקומיים ברחבי העולם. כך למשל, באלסקה תמשיך החברה לשתף פעולה עם תוכניות כמו Buy Alaska, Made in Alaska ו-Silver Hand, כדי לעודד קנייה של מוצרים מקוריים מתוצרת מקומית.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=118813





