Site icon Cruisein

נאמנות בלב ים: איזו חברת שייט הכי מתגמלת את הלקוחות שלה?

דיסני דרים: מסעדת Remy הצרפתית. צילום עוזי בכר

אילו חברות שייט מציעות את תוכניות הנאמנות הטובות ביותר? האם הן שוות? האם כדאי להפליג רק עם חברת שייט אחת או לנסות יותר מחברה אחת? אלה שאלות נפוצות שעולות כאשר בוחנים תוכניות נאמנות של חברות שייט. ריכזנו עבורכם את היתרונות של 8 תוכניות נאמנות בחברות השייט ומה נדרש כדי להגיע לכל רמה. ראו אילו הטבות מעניינות אתכם במיוחד וכמה ריאלי להגיע לסטטוס הנדרש כדי ליהנות מהן.

חברות שייט מעוניינות שתמשיכו להפליג איתן. הן מציעות תגמולים ותמריצים בתמורה לשמירה על נאמנות לחברה וככל שתפליגו יותר בחברה אחת, כך ההטבות ישתפרו בהמשך. לכל חברת שייט יש שם משלה לתוכנית הנאמנות, ובכתבה הזו נשווה ונבחן את דרגות הסטטוס הללו ואת מה שנדרש כדי להגיע אליהן.

אילו סוגי הטבות ניתנות בתוכניות הנאמנות של חברות השייט?

רק לאחר הרשמה, חברות השייט יספקו לכם מבצעים והנחות בלעדיות, וככל שתתקדמו תוכלו למצוא הטבות כמו שדרוגי חדרים, ארוחות מיוחדות חינם, מתנות וגישה לטרקלינים ואירועים בלעדיים בסיפון.

לדוגמא: הולנד אמריקה ליין מעניקה שייט חינם לנוסע השלישי והרביעי לאחר צבירת 200 נקודות זכות.

ברמת פלטינה, נורוויג’ן קרוז ליין מתגמלת את הנוסעים עם ארוחות מיוחדות חינם ב-Cagney’s Steakhouse ו-La Cucina.

חלק מההטבות המבוקשות ביותר הן עלייה וירידה במועדים עדיפים. צמצום התורים וזמני ההמתנה יכול להיות זכות נעימה. MSC Cruises אפילו מציעה צ’ק-אאוט מאוחר לירידה מהאונייה, כך שתוכלו ליהנות מהחופשה זמן רב יותר.

לקרניבל קרוז ליין יש את תוכנית FTTF (Faster To The Fun) לעלייה מזורזת לאונייה, ורויאל קריביאן מציעה כעת עלייה לאונייה במועדים מועדפים עם תוכנית בשם The Key. שירותים אלו ניתנים בתשלום נוסף, אך זוהי דרך לקבל חלק מהתגמולים של תוכנית נאמנות מבלי לצבור סטטוס.

השירותים והמתקנים החינמיים של תוכנית נאמנות בחברות השייט יכולים להיות גם תוספת נחמדה. שירותי כביסה חינם, צחצוח נעליים (Princess), תמונות וגישה לאינטרנט הם חלק מההטבות המיוחדות שתוכלו לצבור על ידי שמירה על נאמנות לחלק מחברות השייט.

נוסעי סולו? חלק מחברות השייט (Royal Caribbean ו-Celebrity Cruises) יעניקו לכם נקודות כפולות על שהייה בחדר זוגי אם תפליגו לבד.

נפרט את ההטבות המוצעות ב-8 חברות שייט עבור כל רמה של תוכנית נאמנות:

Carnival Cruise Line – VIFP Program

Carnival Celebration זכתה בפרסים יוקרתיים. צילום קרניבל קרוז ליין

8 חברות שייט נמצאות תחת המטריה של תאגיד קרניבל, וחברת האם מפעילה כמעט 100 אוניות נוסעים ברחבי העולם. קרניבל קרוז ליין היא אחת החברות הידועות בעולם. תוכנית הנאמנות שלה נקראת מועדון VIFP. ניתן להירשם למועדון VIFP עוד לפני תחילת ההפלגה ולהתחיל ליהנות מתעריפים ומבצעים לחברים בלבד.

לקרניבל יש תוכנית נאמנות בת 5 רמות. הנקודות עבור כל סטטוס מבוססות על מספר ימי ההפלגה ולא על מספר ההפלגות שבוצעו.

לכל הפלגה ראשונה עם קרניבל יש סטטוס כחול (Blue) שהופך לאדום (Red) לאחר ההפלגה השנייה. אדום יכלול בקבוק מים חינם בחדרכם. סטטוס זהב (Gold) מושג לאחר 25 ימי הפלגה ויכלול משקה הוקרה חינם בהפלגה של 5 לילות או יותר. רק לאחר שתפליגו עם קרניבל במשך 75 ימים לפחות, ההטבות האמיתיות מתחילות לעשות את ההבדל. כאן מגיעים למעמד פלטינה (Platinum), והטבות כלולות:

*צ’ק-אין ועלייה לאונייה בעדיפות ראשונה.
*מסיבת VIP בלעדית עם משקאות ומתאבנים חינם.
*צלחת “Chocolate Delight” בחדר (בהפלגות של 5+ לילות).
*סיכה עם שם האונייה ושנת ההפלגה.
*הזמנות ספא ​​בעדיפות.
*עלייה ל-Tender בעדיפות ראשונה (מהספינה לחוף בלבד).
*זיכויים חינם בארקייד (בשווי 5 דולר; לנוסעים מתחת לגיל 18).
*מתנת לוגו קרניבל בכל הפלגה.
*מספר טלפון ייעודי לשירות לקוחות בסיפון.
*עדיפות בדלפק שירות הלקוחות.
*עדיפות בירידה מהאונייה.
*בחירת מקומות ישיבה בחדר האוכל הראשי (סעודה מוקדמת, מאוחרת או גמישה – YourTime) והזמנות בעדיפות למסעדות מיוחדות.
*שירותי כביסה וקיפול חינם (שני תיקים בהפלגות של שלושה עד שישה לילות; שלושה תיקים בהפלגות של שבעה עד 12 לילות; חמישה תיקים בהפלגות של 12 לילות או יותר).

לאחר שהפלגתם באוניית תענוגות של קרניבל במשך יותר מ-200 לילות תגיעו לרמה הגבוהה של דיימונד (Diamond). ההטבות יכללו את כל מה שקיבלתם ב- Platinum יחד עם ההטבות הנוספות המפורטות להלן:

*הזמנות מובטחות בחדר האוכל הראשי, במקום הזמנות עדיפות של Platinum.
*הזמנות עדיפות במסעדות מיוחדות.
*שירותי כביסה וקיפול ללא הגבלה.
*הזמנה מהקפטן לאירוע מיוחד (כגון ארוחת ערב, סיור בגשר או מסיבת קוקטייל) בכל הפלגה.
*שדרוג חד פעמי חינם לחדר, או טיסות חינם לנוסע שלישי, רביעי או חמישי.
*ארוחה חינם חד פעמית לזוג במסעדה מיוחדת לבחירתכם.
*סט תגיות למזוודות חינם של מועדון VIFP.
*מספר חינם ייעודי למכירות ושירותים.

לקרניבל יש גם הטבות הניתנות לנוסעים מתמידים. בהפלגה ה-25, ה-50 וה-75 מקבלים הנחה של 25%, 50% ו-75% בהתאמה. חברי VIPP בהפלגה ה-100 במספר מקבלים שייט חינם בן 8 ימים לקריביים, הריביירה המקסיקנית או אלסקה.

Celebrity Cruises – Captain’s Club

Celebrity Ascent של סלבריטי קרוזס. צילום סלבריטי

נקודות עבור רמות נאמנות אלו נצברות על סמך שני דברים: קטגוריית החדר ואורך ההפלגה. הפלגות בחדר פנימי וחלון צוברות 2 נקודות ללילה. חדרי מרפסת צוברים 3 נקודות ללילה. הפלגות Concierge ו-Aquaclass צוברות 5 נקודות ללילה. סוויטות יכולות לצבור בין 8 ל-18 נקודות ללילה, בהתאם לקטגוריה.

Preview – ניתנת לכל מי שהזמין שייט בסלבריטי קרוזס ומספקת גישה חינם לדלפק הנאמנות של המועדון ולניוזלטר של התוכנית.

Classic – ניתנת לאחר שייט אחד בלבד בסלבריטי קרוזס וצבירת 2-149 נקודות. ההטבות כוללות:

*חגיגת מועדון קפטן בלעדית.
*כדור גלידה אחד חינם.
*שדרוג קטגוריה אחת מ- Aqua Class ומעלה (בהתאם לזמינות).
*10% הנחה על חבילות שתייה.
*10% הנחה על אינטרנט.

Select – ניתנת לאחר צבירת 150-299 נקודות. ההטבות כוללות:

*שק כביסה סטנדרטי אחד.
*25% הנחה על אינטרנט.
*10% הנחה בספא.

Elite – ניתנת לאחר צבירת 300-749 נקודות. ההטבות כוללות:

*ארוחת בוקר קונטיננטלית יומית בלעדית.
*שעת קוקטייל ערב.
*30% הנחה על WiFi.
*גישה חינם ל-Persian Garden (ביום נמל).
*שק כביסה אחד חינם (כביסה, ייבוש, קיפול).
*15% הנחה על חבילות שתייה.
*Captain’s Club Coffee House ו-Captain’s Club Cocktail Lounge.

Elite Plus – ניתנת עבור 850-2,999 נקודות. ההטבות כוללות:

*35% הנחה על אינטרנט אלחוטי.
*2 שקיות כביסה חינם (כביסה, ייבוש, קיפול).
*20% הנחה על כל חבילת משקאות.
*15% הנחה על דמי שירות במסעדה מיוחדת.

Zenith –  ניתנת על צבירת 3,000 נקודות ומעלה. ההטבות כוללות:

*שייט חינם בן שבעה לילות.
*גישה לטרקלין Retreat/מועדון Michael’s.
*אינטרנט ללא הגבלה בחינם.
*כביסה חינם.
*25% הנחה על דמי שירות במסעדה מיוחדת (לחברים בלבד).
*חבילת משקאות חינם.
*גישה לטרקלין הקונסיירז’ של מועדון Michaels.

Disney Cruise Line – Castaway Club

Disney Treasure עזבה את מספנת Meyer Werft . צילום דיסני קרוז ליין

הצטרפות לתוכנית של דיסני קרוז ליין אינה דורשת מאמץ רב יותר מאשר הזמנת שייט, ולאחר השייט הראשון שלכם תהיו חברים ברמת כסף. בניגוד לתוכניות נאמנות של חברות אחרות המבוססות על מספר הלילות שהפלגתם איתם, דיסני מחשיבה את מספר ההפלגות.

להלן ההטבות הניתנות לכל רמה:

Silver Castaway – בסיום ההפלגה הראשונה.

*הזמנה מוקדמת למסלולים חדשים (יום לפני הפתיחה הציבורית).
*גישה מוקדמת לתכנון פעילויות מקוונות.
*תקשורת רק לחברי מועדון קסטאוויי.
*מספר טלפון ייעודי של מועדון קסטאוויי.
*צ’ק-אין בלעדי בטרמינל.
*מתנת ברוכים הבאים.

Gold Castaway – לאחר 5 הפלגות. זה כולל את ההטבות הקודמות בנוסף להטבות הבאות:

*הזמנה מוקדמת למסלולים חדשים (יומיים לפני הפתיחה הציבורית).
*גישה מוקדמת לפעילויות שייט.
*גישה מוקדמת לזמני הגעה בנמלים נבחרים.
*הנחות בלעדיות לחברים.
*קבלת פנים פרטית בסיפון.

Platinum Castaway – לאחר 10 הפלגות. זה כולל את ההטבות הקודמות בנוסף להטבות הבאות:

*הזמנה מוקדמת למסלולים חדשים (3 ימים לפני הפתיחה).
*גישה מוקדמת לפעילויות הפלגה וזמני הגעה לנמל.
*ארוחת ערב חינם ב-Palo or Palo Steakhouse.

Pearl Castaway – לאחר 25 הפלגות. זה כולל את ההטבות הקודמות בנוסף להטבות הבאות:

*הזמנה מוקדמת למסלולים חדשים (5 ימים לפני הפתיחה).
*גישה מוקדמת לפעילויות הפלגה וזמני הגעה לנמל.
*חבילת תמונות דיגיטליות ללא הגבלה חינם.

Holland America Line – Mariner Society

Koningsdam של הולנד אמריקה ליין עוגנת בונקובר. צילום William Jans – wrjphoto

עבור כל יום הפלגה תוכלו לצבור נקודה אחת ושהייה בסוויטה מכפילה את הנקודות. ניתן לצבור נקודות זכות גם באמצעות רכישות בסיפון – עבור כל קנייה ב- 300 דולר, תוכלו לצבור נקודת זכות אחת.

1-Star Mariner: ניתן בהפלגה שנייה.

*זיכוי של עד 400 דולר עבור הפלגות שהוזמנו תוך 90 יום ממועד השקת עונה חדשה.
*מתנה מיוחדת לאספנים שתוענק בסיפון.
*שובר Mariner Cocktail.
*הנחה של 50% על מחיר הפלגה לאורח השלישי/רביעי השוהה בחדר שלכם בהפלגות נבחרות.

2-Star Mariner: ניתן לאחר צבירת 30 נקודות.

*תמונה חינם באונייה.
*הנחה של 10% על ביגוד עם לוגו של Holland America Line הנמכר בחנויות הדגל של האונייה (ייתכן שלא תכלול סחורה שכבר מוזלת).

3-Star Mariner: ניתן לאחר צבירת 75 נקודות.

*הנחה על טיפולי ספא נבחרים.
*הנחה של 25% על תוספות למסעדות מיוחדות.
*קבלת פנים בסיפון.
*הנחה של 25% על חבילות סוויטת סומלייה.
*הנחה של 25% על רכישות מיני בר.

4-Star Mariner: ניתן לאחר צבירת 200 נקודות.

*שייט חינם לאורחים השלישי והרביעי.
*50% הנחה על חבילות סוויטת סומלייה.
*50% הנחה על תוספות למסעדות מיוחדות וקפה מיוחד בכל מקומות האוכל.
*50% הנחה על רכישות מיני בר.
*שירותי כביסה וגיהוץ חינם.
*שירותי הזמנה וצ’ק-אין בעדיפות.
*עדיפות בירידה.
* 15% הנחה על בגדים נבחרים עם לוגו של Holland America Line הנמכרים בחנויות בסיפון (ייתכן שלא תכלול סחורה שכבר מוזלת).
*הנחות על טיפולי ספא נבחרים מספא וסלון Greenhouse.

5-Star Mariner: ניתן לאחר צבירת 500 נקודות.

*30 דולר נקודות זכות ל-WiFi.
*שתי ארוחות ערב חינם ב-Pinnacle Grill, Tamarind או Canaletto
*כרטיס יומי חינם לספא Greenhouse Spa & Salon Thermal Suite (אחד לכל שייט).

MSC Cruises – MSC Voyagers Club

MSC Cruises משדרגת את תכנית הנאמנות של מועדון הלקוחות. צילום MSC

כל מי שהפליג ב-MSC Cruises מאז 2006 או שיש לו הזמנה מאושרת עדכנית יכול להצטרף ל-MSC Voyagers Club.

החברה עשתה גם משהו שונה בהתאמת רמות תגמול נאמנות מחברות ומלונות אחרים. לכן, אם כבר הגעתם לסטטוס מסוים עם Royal Caribbean או Carnival, תוכלו ליהנות בחלק מההטבות ב-MSC אם תעמדו בסטטוס. על ידי הגשת מועמדות לתוכנית Status Match של Status Match program, תוקצה לכם רמת חברות מקלאסי (Classic) לשחור (Black). זכרו שאם אתם מגישים מועמדות ל-Status Match program , אין להירשם למועדון MSC Voyagers.

להלן כמה מההטבות שתוכלו לקבל אם תעמדו בסטטוס Status Match program:
*הנחה מובטחת של 5% על כל הפלגה.
*תקבלו סטטוס דומה או גבוה יותר מזה של תוכנית הנאמנות הנוכחית שלכם.
*הטבות נוספות כוללות: עלייה מועדפת לאונייה, בקבוק ספומנטה, מגבת חלוק רחצה, גישה לאזור התרמי ב-MSC Aurea Spa, ארוחת ערב חינם במסעדה מיוחדת (הטבות אלה משתנות בהתאם לרמת החברות).

ל-MSC Cruises יש 6 רמות ב-Voyagers Club: ברוכים הבאים, קלאסי, כסף, זהב, יהלום ויהלום כחול. הנה פירוט ערכי הנקודות הנדרשים לכל רמה:

חברות ברוכים הבאים (Welcome) – 0 נקודות.
חברות קלאסית (Classic) – מ-1 עד 2,199 נקודות.
חברות כסף (Silver) – מ-2,200 עד 4,299 נקודות.
חברות זהב (Gold) – מ-4,300 עד 9,999 נקודות.
חברות יהלום (Diamond) – מ-10,000 עד 24,999 נקודות.
חברות יהלום כחול (Blue Diamond) – מעל 25,000 נקודות.

כיצד צוברים נקודות ב- MSC Voyagers Club?

מערכת הנקודות קצת יותר מסובכת בחברת MSC Cruises. כמות הנקודות שתצברו בכל שייט תלויה ברמת החדר שנרכשה ובאורך השייט.

נקודות נצברות על סמך סוג החדר שהוזמן (Bella, Fantastica, Aurea, MSC Yacht Club), אורך השייט שלכם וכל שירות ששולם מראש בסיפון. בואו נבחן מה אתם מקבלים בפועל על הגעה לרמות החברות השונות עם MSC Voyager Club.

Welcome – מאפשרת לכם גישה ל-online private area, ותקבלו אפשרות לניוזלטר. בנוסף, תקבלו 10% הנחה על שירותי ספא ומספרה.

Classic – מעניקה לכם 5% הנחה על הפלגות, שניתן בדרך כלל לשלב עם מבצעים אחרים אלא אם כן צוין אחרת. הנה כמה מההטבות הנוספות:
*תגיות מזוודה מותאמות אישית לעלייה לאונייה בכרטיס האלקטרוני שלכם.
*הנחות בסיפון הנעות בין 10% ל-50%.
*הזמנה לאירוע מיוחד לחברים בלבד.

Silver – מציעה את כל ההטבות המפורטות בסטטוסים הקודמים בנוסף לפרטים הבאים:

*זיכוי של 50 דולר בסיפון.
*הנחות גדולות יותר בסיפון.
*סלסלת פירות טריים חינם.
*עוגת יום הולדת חינם ומתנה.

Gold – מציעה את כל ההטבות המפורטות בסטטוסים הקודמים בנוסף לפרטים הבאים:

*סיור חינם בן שעה באזור התרמי (פעם אחת בכל שייט).
*מתנה חינם.
*זמני ארוחה מועדפים.
*זיכוי חינם אחד לסימולטור F1.
*גישה מוקדמת למופעי תיאטרון.
*חלוק רחצה ונעלי בית.

Diamond – מציעה את כל ההטבות המפורטות בסטטוסים הקודמים בנוסף לפרטים הבאים:

*הנחות גדולות יותר בסיפון.
*שדרוג חינם לחדר.
*צ’ק-אין מועדף.
*ארוחת ערב זוגית חינם במסעדת “Tasting Menu” (ללא משקאות, ארוחת ערב אחת לחדר).
*צ’ק-אאוט מאוחר בסיום ההפלגה.
*ירידה מועדפת.

Blue Diamond – מציעה את כל ההטבות המפורטות בסטטוסים הקודמים בנוסף לפרטים הבאים:
*הגעה גמישה לנמל.
*גישה לטרקלין מועדון היאכטות לצורך צ’ק-אין.
*סיור מאחורי הקלעים באונייה.
גישה מועדפת לסירות ה- Tender.

Norwegian Cruise Line – Latitudes Rewards

Norwegian Aqua הושקה במיאמי. צילום NCL

בדומה לקרניבל ולרויאל קריביאן, נורוויג’ן קרוז ליין מעניקה נקודת עבור כל לילה שהוזמן בהפלגה.

נקודות נוספות נצברות בעת הזמנת סוויטה,כמו כן, ניתן לצבור נקודות נוספות ללילה בשעה שמזמינים אחד מהמבצעים של ה-Latitudes Rewards – מבצעים מיוחדים אלו נשלחים מדי חודש ובדרך כלל מספקים הטבות נוספות כמו זיכוי של 100 דולר בסיפון.

ישנן שבע רמות סטטוס במועדון Latitudes Rewards: ברונזה, כסף, זהב, פלטינה, ספיר, יהלום ושגריר.

הנקודות מוספות לחשבונכם תוך 48 שעות לסיום ההפלגה.

ברונזה (Bronze) – מתקבל לאחר הפלגה של לפחות לילה אחד באוניית נורוויג’ן. ההטבות כוללות:

*10% הנחה בחנויות דיוטי פרי.
*סיכות חתימה.
*יצירות אמנות חינם בהשתתפות במכירה פומבית.
*הטבות פנימיות בהפלגות נבחרות.
*מגזין Latitudes Rewards.

כסף (Silver)– ניתן עבור 20-44 נקודות שנצברו באוניית נורוויג’ן. ההטבות כוללות הכל, החל מדרגת ברונזה, בנוסף ל:
15% הנחה בחנויות דיוטי פרי.
*מסיבת קוקטייל בלעדית.
*10% הנחה על סיורי חוף.
*20% הנחה על תמונות.
15% הנחה על טיפולי ספא (בזמן שהאונייה בנמל).

זהב (Gold) – עבור 45-74 נקודות שנצברו בהפלגות החברה. ההטבות כוללות הכל, החל מדרגת כסף, בנוסף ל:

*20% הנחה על טיפולי ספא (בזמן שהאונייה בנמל).
*בקבוק מים אחד.
*50% הנחה על שקית כביסה אחת.
*25% הנחה על תמונות.
*עדיפות בעלייה וירידה ב-Tender .

פלטינה (Platinum) – לאחר 75-149 נקודות שנצברו בהפלגות. ההטבות כוללות הכל מרמת זהב בנוסף ל:

*30% הנחה על תמונות.
*25% הנחה על טיפולי ספא (בזמן שהאונייה בנמל).
*15% הנחה על WiFi.
*שק כביסה חינם אחד.
*עלייה מועדפת לאונייה.
*ארוחת ערב זוגית ב-Cagney’s או Le Bistro עם בקבוק יין.
*ארוחת ערב זוגית ב-Moderno או La Cucina.
*30 דקות של אינטרנט חינם.
*תותים מצופים שוקולד.
*סיור מאחורי הקלעים באונייה.
*שירות קונסיירז’.

ספיר (Sapphire) – לאחר 150-349 נקודות שנצברו בהפלגות. ההטבות כוללות הכל מרמת פלטינה בנוסף ל:

*2 בקבוקי מים.
*20% הנחה על WiFi.
*ארוחת ערב עם צוות הקצינים.
*עדיפות בישיבה במסעדה ובתיאטרון.

 יהלום (Diamond) – לאחר 350-699 נקודות שנצברו בהפלגות. ההטבות כוללות הכל מרמת ספיר בנוסף ל:

*שק כביסה חינם.
*25% הנחה על WiFi.
*שדרוג חדר אחד חינם.

אמבסדור (Ambassador) – היא הרמה הגבוהה ביותר. ניתן להגיע אליה לאחר צבירת לפחות 700 נקודות. ההטבות כוללות הכל החל מפלטינום, בנוסף ל-25% הנחה על WiFi ובונוס גדול מאוד. שייט חינם בן 7 ימים מוענק לחבר Latitudes Rewards שהגיע למעמד של אמבסדור.

Princess Cruises – Captain’s Circle

פרינסס סאן משייט באירופה. צילום פרינסס קרוזס

פרינסס מציעה 4 רמות שונות בתוכנית הנאמנות שלה וההגעה לכל רמה מבוססת הן על מספר ההפלגות והן על החדר.

Gold – ניתנת לאחר ההפלגה הראשונה. הטבות שתקבלו כחברי זהב:

*הצעות מחיר מועדפות.
*גישה למסלולים חדשים.
*אירועים בלעדיים בסיפון.
*סיכת הכרה לחבר זהב.

Ruby – ניתנת לאחר הפלגה רביעית או חמישית או לאחר שהפלגתם 31-50 ימים. תקבלו את כל ההטבות של זהב בנוסף להטבות הבאות:

*שדרוג Princess Platinum vacation protection.
*גישה בלעדית ל-Captain’s Circle help desk phone line.
*סיכת הכרה.

Platinum – ניתנת מההפלגה השישית ועד ה-15, או 51-150 ימי הפלגה. תקבלו את כל ההטבות של רובי בנוסף להטבות הבאות:

*גישה מוקדמת להזמנת מסעדות.
*10% הנחה על טיפולי ספא.
*גישה ל-Platinum and Elite Lounge.
*50% הנחה על WiFi.
*סיכת הוקרה.

Elite – ניתנת מההפלגה ה-16 שלכם או אחרי 151 ימי הפלגה ומעלה. תקבלו את כל ההטבות של פלטינום בנוסף להטבות הבאות:

*ירידה מועדפת לחוף עם סירת Tender.
*שירותי כביסה וניקיון חינם.
*התקנת מיני בר חינם.
*תה מנחה.
*10% הנחה בחנויות.
*טעימות יין חינם.
*סיכת הוקרה לחבר אליט.

Royal Caribbean Cruises – Crown & Anchor Society

Icon of the Seas עוגנת במיאמי. צילום שחר בהומי מור

צבירת הנקודות היא נקודה עבור כל לילה של הפלגה באוניית רויאל קריביאן. נקודות אלו מוכפלות בעת הזמנת סוויטה, כך ששהייה בסוויטה היא דרך נוספת לעלות בדירוג מהר יותר. גם נוסעים בודדים שמשלמים עבור תפוסה זוגית מקבלים כפול נקודות.

קבוצת רויאל קריביאן (Royal Caribbean Group) היא חברת האם של Celebrity Cruises ו-Silversea. ככזו, רויאל קריביאן תשווה את הטבות החברים של תוכניות נאמנות האחרות. הגבלות מסוימות אכן חלות, אך נחמד שתוכלו להשתמש בהטבות שלכם גם בחברות בנות נוספות.

ישנן 6 רמות ב-Royal Caribbean Crown & Anchor Society: זהב, פלטינה, אמרלד, יהלום, יהלום פלוס ומועדון פינקל.

ההטבות כוללות מחירים מוזלים, צ’ק-אין מועדף, אירועים בלעדיים ואפילו הטבות בלעדיות ב- MGM Resorts International.

להלן כמה מההטבות עבור כל רמת נאמנות ב-Crown & Anchor Society:

רמת זהב (Gold) – לאחר לפחות 3 לילות הפלגה. ההטבות כוללות כמה מבצעים בסיפון, צ’ק-אין מועדף במידה ויש מקום פנוי, הנחות על WiFi, הנחות על משקאות, משחק חינם בקזינו, טרקלין יציאה פרטי עם ארוחת בוקר קונטיננטלית וטריוויה בלעדית.

רמת פלטינה (Platinum) – לאחר שצברת לפחות 30 נקודות. ההטבות כוללות הכל מרמת זהב והטבות נוספות: אירוע בלעדי ברמה הגבוהה ביותר, גלימות לשימוש בסיפון המסופקות לפי בקשה וסיכת דש ייחודית.

אמרלד (Emerald) – לאחר שנצברו לפחות 55 נקודות. ההטבות כוללות הכל מהרמות הקודמות בנוסף למים חינם בקבלת פנים.

יהלום (Diamond) – לאחר שנצברו לפחות 80 נקודות. כאן מתחילות להיכנס כמה מההטבות הנחשקות יותר.

ההטבות כוללות את כל הקודמות ואת הדברים הבאים:

*ארבעה משקאות יומיים חינם.
*רשימת המתנה מועדפת לישיבה בחדר האוכל הראשי.
*רשימת המתנה מועדפת לסיורי חוף ושירותי ספא.
*סיור בלעדי מאחורי הקלעים בהפלגות של חמישה לילות ומעלה.
*גישה למועדון דיימונד (באוניות נבחרות).
*יציאה מועדפת מהאונייה.

דיימונד פלוס (Diamond Plus)– עם לפחות 175 נקודות שנצברו. ההטבות כוללות את כל מה שצוין קודם בנוסף להטבות הבאות:

*חמישה משקאות יומיים חינם.
*30% הנחות על חבילת משקאות.
*מחיר מוזל לנוסע יחיד.
*מתנה אישית.
*ישיבה עדיפה בתיאטרון, מופעי קרח ותיאטרון אקווה.
*ארוחה עם נציג (מעל 340 נקודות).
*מוצרי רחצה משודרגים (מעל 340 נקודות).
*מתנת בונוס (מעל 340 נקודות).
*גישה עדיפה לישיבה במופעים.

מועדון פינקל (Pinnacle Club) – עם לפחות 700 נקודות שנצברו. זוהי הרמה הגבוהה ביותר. ההטבות בסיפון כוללות את כל הקודמות בנוסף לסיכת דש אישית עבור מועדון פינקל והטבות בלעדיות כמו גישה לסוויטה/טרקלין הקונסיירז’.

**הנתונים עודכנו ב-5 במאי 2025. מומלץ לבדוק גם ישירות באתר האינטרנט של חברת השייט כדי לקבל מידע ספציפי ועדכני יותר על תוכנית הנאמנות.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,700 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version