טופ קרוז, נציגת החברה בישראל, מדווחת על זינוק במכירות, העמקת מסלולים ועניין הולך וגובר במזרח הרחוק – בדרך לשנת 2026 אופטימית במיוחד
למרות האתגרים הביטחוניים והמציאות המורכבת שישראל חווה מאז סוף 2023, שנת 2025 מוכיחה פעם נוספת: הקהל הישראלי אינו מוותר על חוויות, על טיולים – ובעיקר על שייט איכותי. בנציגות הולנד אמריקה ליין בישראל, חברת טופ קרוז (בבעלות גולדן טורס), מסכמים שנה חזקה במיוחד, עם עלייה משמעותית במכירות, התרחבות במסלולים ועניין גובר ביעדים רחוקים וייחודיים.
“2025 לא הייתה שנה פשוטה, אבל הנתונים מדברים בעד עצמם,” מציינים בנציגות. “אנחנו רואים קהל שמצביע ברגליים, מחפש עומק וחוויה – ולא מוכן להתפשר על איכות.”
שייט בקצב אחר: קהל בוגר, רגוע ונאמן
הולנד אמריקה ממשיכה לבדל את עצמה כחברת שייט הפונה לקהל בוגר המחפש חוויית הפלגה אלגנטית, שקטה ולא המונית. האוניות מיועדות למטיילים שמעדיפים מרחב, שירות אישי ותוכן איכותי – ללא אווירת ריזורט רועשת וללא עומס משפחות.
“הלקוחות שלנו יודעים בדיוק מה הם מחפשים,” מסבירים בנציגות. “שייט רגוע, קהל דומה להם, שירות מוקפד ותוכן ברמה גבוהה – זה ה־DNA של הולנד אמריקה.”
מסלולים שמובילים את החוויה, לא רק את האונייה

אחד היתרונות הבולטים של הולנד אמריקה הוא תכנון מסלולים קפדני, עם דגש על יעדים עמוקים, עגינות ארוכות ונגישות לאתרים ייחודיים – לעיתים כאלה שחברות שייט אחרות כלל אינן מגיעות אליהם.
החברה ממשיכה להרחיב את פריסת המסלולים הגלובלית שלה ונחשבת לאחת המובילות בענף בכל הקשור לאיכות היעד ולא רק לחוויית האונייה.
“אנחנו לא מוכרים רק שייט,” מדגישים בנציגות. “אנחנו מוכרים חוויה של יעד – וזה ניכר בכל פרט, מהמסלול ועד משך העגינה.”
מרחב, נוחות ושירות ברמה גבוהה

הקהל הישראלי מעריך במיוחד את גודל החדרים – מהגדולים בקטגוריה – לצד רמת שירות גבוהה, קולינריה מוקפדת ואווירה קלאסית. “לקוחות שחוזרים מהפלגה עם הולנד אמריקה מדברים שוב ושוב על תחושת המרחב, הנוחות והשירות,” אומרים בנציגות. “אלה פרטים שעושים הבדל אמיתי, במיוחד בהפלגות ארוכות.”
עלייה חדה במכירות: השוק מחפש עומק
במהלך 2025 נרשמה עלייה דרמטית במכירות הולנד אמריקה ליין בישראל – עדות ברורה לבשלות השוק המקומי למסלולים ייחודיים ופחות שגרתיים. “הקהל הישראלי מחפש משהו אחר,” מסכמים בטופ קרוז. “פחות מעניין אותו שייט גנרי, ויותר חוויה עם ערך.”
יפן והמזרח הרחוק – הכוכבים הגדולים

היעד הנמכר ביותר של הולנד אמריקה ב־2025, וגם לקראת 2026, הוא ללא ספק יפן. לצידה, כל אזור המזרח הרחוק הפך לאחד המוצרים המבוקשים ביותר בקרב הקהל הישראלי. “יפן היא סיפור הצלחה מתמשך,” אומרים בנציגות. “זו מגמה ארוכת טווח, עם פתיחות הולכת וגדלה ליעדים רחוקים ומרתקים.”
2026: שנת מונדיאל – גם בלב ים
לקראת 2026, שתהיה גם שנת המונדיאל, חתמה הולנד אמריקה על הסכם עם חברת IMG, שבמסגרתו ישודרו משחקי הטורניר בכל צי האוניות של החברה. “זה שילוב מושלם בין שייט יוקרתי לאירוע הספורט הגדול בעולם,” מסבירים בנציגות. “האורחים לא יצטרכו לבחור – הם ייהנו מהכול.”

מבט קדימה: אופטימיות זהירה וקהל נאמן
למרות האתגרים, נתוני 2025 מצביעים בבירור: הרצון של הישראלים לטייל, לגלות עולם ולהפליג – חזק מתמיד. הולנד אמריקה, באמצעות טופ קרוז, ממשיכה ליהנות מאמון גבוה בזכות מוצר שמדבר בשפה של איכות, עומק ורוגע. “אנחנו נכנסים ל־2026 באופטימיות גדולה,” מסכמים בנציגות. “עם מוצר חזק וקהל נאמן שממשיך לבחור בהולנד אמריקה.”

לפרטים נוספים: טופ קרוז – נציגים בישראל של הולנד אמריקה ליין. טלפון – 035284010 , [email protected]
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=119919





