כך עולה מפרסום באתר האינטרנט של תאגיד השייט והצעדים המשמעותיים הננקטים כדי להפחית את ההשפעות של התפרצות הנגיף

נורוויג’ין קרוז ליין אחזקות (NCLH), חברת אם לנורוויג’ין קרוז ליין, אושיאנייה קרוזס וריג’נט סבן סיז השעתה את ההפלגות עד ה-1 ביולי 2020. החברה מדווחת כי נכון ל-31 במרץ היו ברשותה 1.8 מיליארד דולר ממכירת הפלגות, שכללו כ-850 מיליון דולר עבור ביטולים עד ה-30 ביוני וכ-350 מיליון דולר להפלגות שהוזמנו לשאר התקופה של 2020.
התאגיד מציע ללקוחות שלושת חברות השייט לוותר על החזר כספי, עבור זיכוי לשייט עתידי בשווי 125% ממחיר ההפלגות ששולמו התקפות עד ה-31 בדצמבר 2022. החל מ-17 באפריל התאגיד חווה ירידה משמעותית בהזמנות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד ואחוז ביטולים גבוה. 50% מהנוסעים ביקשו החזר כספי, אך יחד עם זאת ישנם עדיין נוסעים המזמינים הפלגות, מה שמעיד על רצון הנוסעים לחזור ולהפליג.
חברות השייט בתאגיד ממשיכות לבצע הזמנות עתידיות לשנים 2020, 2021 ו-2022, לקבל פיקדונות ותשלומים סופיים להזמנות. לפני פרוץ מגפת הקורונה שלושת מותגי התאגיד נכנסו לשנה במצב שיא של הזמנות ובמחירי הפלגות גבוהים. בחודשיים הראשונים של 2020 האוניות הפליגו בקיבולת מלאה ורשמו גידול של 7% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
התאגיד צופה להפסד ברבעון הראשון ולשנה כולה ואם תתארך השעיית ההפלגות, הנזילות הכספית תושפע באופן משמעותי.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=99832