קבוצת רויאל קריביאן (Royal Caribbean Group) מדווחת על פתיחה סוערת למיזם הנהרות החדש שלה – Celebrity River – כאשר ההזמנות הראשונות אזלו תוך זמן קצר בלבד. במהלך הצגת הדוחות הכספיים לרבעון השלישי, מסר מנכ”ל הקבוצה, ג’ייסון ליברטי (Jason Liberty), כי התגובה להשקה “הייתה חיובית במיוחד” ומעידה על ביקוש עצום לחוויות יוקרה בסגנון חדש – הפעם, על פני נהרות אירופה.
לדברי ליברטי, התוצאות המוקדמות מאשרות את האמון והנאמנות העמוקה של לקוחות רויאל קריביאן וסלבריטי קרוזס, אשר רבים מהם מיהרו להזמין את שייט הנהר הראשון בחייהם בזכות האיכות והשירות המזוהים עם המותג.
נאמנות שמובילה חדשנות
אחת הסיבות המרכזיות לביקוש החריג נעוצה במוניטין היוקרתי של Celebrity Cruises, המותג האחראי להפלגות יוקרתיות של הקבוצה. רבים מהנוסעים שהזמינו מקומות בספינות הנהר החדשות הם לקוחות חוזרים של החברה – אך כאלה שמעולם לא חוו שייט נהר קודם לכן.
“הם מכירים את רמת השירות, העיצוב והאוכל של סלבריטי – ורוצים כעת לגלות אותה מחדש, בקנה מידה קטן ואינטימי יותר,” אמר גורם בחברה. גם תוכניות הנאמנות של הקבוצה, הכוללות הטבות חוצות-מותגים, שיחקו תפקיד מרכזי בהחלטת ההזמנה.
עשר ספינות נהר חדשות עד 2027
השקת שתי הספינות הראשונות ב-2027 תהווה רק את הפתיח למהלך רחב היקף: עד סוף העשור מתכננת החברה צי של עשר ספינות נהר יוקרתיות, כולן בעיצוב חדשני ובסטנדרטים גבוהים במיוחד.
לדברי ליברטי, מדובר במהלך אסטרטגי ארוך טווח ולא בניסוי קצר טווח. “שייט נהרות הוא אחד ממנועי הצמיחה המבטיחים ביותר בשוק היוקרה. אנחנו מביאים לשם את ה-DNA של סלבריטי — עיצוב אלגנטי, שירות מוקפד, אוכל מעולה ואירוח אינטימי.”
עיצוב יוקרתי – בקנה מידה אנושי
בניגוד להפלגות הים, Celebrity River שמה דגש על חוויה שקטה, תרבותית ומעמיקה יותר. האורחים יוכלו ליהנות ממרחבים פרטיים, אוכל גורמה ומסלולים ייחודיים לאורך נהרות מרכזיים באירופה – כדוגמת הדנובה, הריין והסיין – תוך גישה נוחה לעיירות ציוריות ואתרים היסטוריים. החברה מציינת כי שייט הנהרות מושך קהל צעיר יותר מבעבר, במיוחד נוסעים שמחפשים אלטרנטיבה רגועה אך איכותית להפלגות נופש.
תחזית לעתיד: הגדרה מחדש של שייט יוקרה
עם ההשקה המתקרבת של שתי הספינות הראשונות, Celebrity River צפויה להציב סטנדרט חדש בתעשיית שייט נהרות – ולהגדיר מחדש מהו שייט יוקרה מודרני. השילוב בין יוקרה נגישה, שירות אישי ותחושת בוטיק צפוי למשוך קהל גלובלי רחב, אך בעיקר את לקוחות היוקרה הקבועים של הקבוצה, שמבקשים חוויה שונה – אך מוכרת.
“ההצלחה המוקדמת של Celebrity River מוכיחה שהמותג מצליח לחדש גם אחרי עשורים של פעילות בים הפתוח,” סיכם ליברטי. “העתיד של שייט נהרות נראה מבטיח מתמיד.”
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם

