Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » נורוויג’ן קרוז ליין מחויבת לקהילת סוכני הנסיעות

נורוויג’ן קרוז ליין מחויבת לקהילת סוכני הנסיעות

עוזי בכר 6 בנובמבר 2022 13:55 אין תגובות

NCL תהיה חברת הקרוזים הגדולה הראשונה שתשלם עמלות לסוכני הנסיעות על תעריפים שהיו עד כה ללא עמלה. “השותפים שלנו חשובים מאוד לנו ולעסק שלנו; זו שותפות אמיתית”, אמר ניק ווילקינסון, סגן נשיא אזורי לפיתוח עסקי

נורוויג’ן קרוז ליין מחויבת לקהילת סוכני הנסיעות נורוויג'ן פרימה עוגנת בנמל פורטלנד בריטניה. צילום עוזי בכר

חברת נורוויג’ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line -NCL), הודיעה כי תשלם ליועצי השייט עמלה גם על תעריפים ללא עמלה (NCFs), מהלך מוביל שמשקף את מחויבותה לקהילת סוכני הנסיעות ברחבי העולם.

NCL היא חברת הקרוזים הגדולה הראשונה, המפצה את סוכני הנסיעות על תעריפי NCFs על הזמנות חדשות שיירשמו מעבר לחלון של 120 יום. מאז השקת מדיניות “Partners First” החברה ממשיכה להיות מחויבת כחברת הקרוזים שהכי קל לעשות עמה עסקים וזאת על ידי מתן כלים מקצועיים, מבצעים ויכולות שיווקיות אשר יאפשרו  לסוכני הנסיעות לצמוח עסקית.

החברה מחויבת להמשיך ולצייד את קהילת סוכני הנסיעות בכלים ובמידע על מנת לספק ללקוחותיהם שירות למופת. בחירה מהפכנית זו תסייע עוד יותר לסוכנים לבסס מערכת יחסים חזקה יותר עם לקוחותיהם ולהגביר את נאמנות המותג, וכתוצאה מכך לייצר לקוחות חוזרים ופוטנציאל לרווחיות גבוהה יותר.

הארי סומר, נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין. צילום עוזי בכר

“הפילוסופיה שלנו העומדת בבסיס הגישה של  Partners First היא בראש מעיינינו, וההחלטה שלנו לשלם עמלה על NCFs היא הוכחה נוספת למחויבות שלנו לקהילה הזו”, אמר נשיא ומנכ”ל NCL, הארי סומר. “אנחנו רוצים שהשותפים שלנו ישגשגו ורוצים לראות את העסקים שלהם צומחים בכל העולם”.

ניק ווילקינסון , סגן נשיא אזורי בחברת נורוויג’ן קרוז ליין. צילום עוזי בכר

“השותפים שלנו חשובים מאוד לנו ולעסק שלנו; זו שותפות אמיתית”, אמר ניק ווילקינסון, סגן נשיא אזורי לפיתוח עסקי ישראל, המזרח התיכון ואפריקה. “הסוכנים יודעים מדוע NCL מציעה את חווית השייט הטובה ביותר בים, וכאשר הם יכולים להציע מסלולי שייט ייחודיים ומבצעים ב-18 אוניות הצי המעניקות שרותים ומוצרים שאין שני להן, הם מוסיפים ערך עצום לעסקים. אנחנו רואים את הערך הזה ורצינו לתגמל את סוכני הנסיעות שלנו כמו שלא היה מעולם”.

תשלום העמלה על NCFs ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2023 עבור הזמנות חדשות שבוצעו 120 יום לפני ההפלגה, להפלגות היוצאות מ-1 במאי 2023 ואילך. כדי להיות זכאי לעמלת NCFs, סוכני הנסיעות יצטרכו להגיש תוכנית שיווקית לצוות התמיכה במכירות של NCL עד 31 בדצמבר 2022.

למידע נוסף על צי 18 הספינות עטור הפרסים של החברה ומסלולי טיול ברחבי העולם, או להזמנת הפלגה, מומלץ ליצור קשר עם סוכן נסיעות או לבקר באתר האינטרנט: www.ncl.com

נורוויג’ן קרוז ליין. צילום עוזי בכר

אודות NCL

כחברה החדשנית בתעשיית הקרוזים העולמית, (Norwegian Cruise Line  – NCL) פורצת את גבולות הקרוזים  המסורתיים כבר 55 שנה. חברת הקרוזים  חוללה מהפיכה בענף, בכך שהציעה לאורחים את החופש והגמישות לעצב את החופשה האידיאלית שלהם, לפי לוח הזמנים המועדף עליהם, ללא זמני אוכל ובידור מוגדרים מראש וללא קודי לבוש רשמיים.

כיום, לחברה צי של 18 אוניות המפליגות ליותר מ-400 מהיעדים הנחשקים ביותר בעולם, כולל Great Stirrup Cay, האי הפרטי של החברה באיי בהאמה ויעד הנופש שלה Harvest Caye בבליז. נורוויג’ן קרוז ליין לא רק מספקת שירות אורחים מעולה מהיבשה לים, אלא מציעה מגוון רחב של אפשרויות בידור והסעדה עטורות פרסים, כמו גם מגוון מקומות אירוח ברחבי הצי, כולל חדרי אירוח למטיילים בודדים, סוויטות עם מרפסת ו-The Haven by Norwegian®, קונספט ה’ספינה-בתוך-ספינה’ של החברה.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=106513

אולי יעניין אתכם גם

  • נורוויג’ן קרוז ליין (NCL): 4 מופעים חדשים לקהל הרב דורי ב-9 אוניותנורוויג’ן קרוז ליין (NCL): 4 מופעים חדשים לקהל הרב דורי ב-9 אוניות
  • נורוויג’ן קרוז ליין: צ’ק-אאוט מאוחר בסיום ההפלגהנורוויג’ן קרוז ליין: צ’ק-אאוט מאוחר בסיום ההפלגה
  • נורוויג’ן קרוז ליין (NCL): מה עושה את ההבדל?נורוויג’ן קרוז ליין (NCL): מה עושה את ההבדל?
  • נורוויג’ן קרוז ליין מציעה טעימה ממשקה בגן עדןנורוויג’ן קרוז ליין מציעה טעימה ממשקה בגן עדן
  • נורוויג’ן קרוז ליין מודיעה על חידושים מרעננים בשתי אוניות החברהנורוויג’ן קרוז ליין מודיעה על חידושים מרעננים בשתי אוניות החברה
תגיות:
נורוויג'ן קרוז ליין סוכני נסיעות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס