Virgin Voyages משיקה עידן חדש על סיפורו של המותג, שבו מיתולוגיית בתולות הים פוגשת פתרונות תשלום חכמים מבית Nuvei – לחוויית הפלגה סוחפת, חלקה ובלתי נשכחת. צפו בסרטון המדליק

במעמקי הים, היכן שסיפורים ישנים פוגשים טכנולוגיות חדשות, נרקמת ברית יוצאת דופן. Virgin Voyages, מותג השייט של קבוצת Virgin הידועה ביצירתיות פורצת גבולות, משיקה עידן חדש של חוויית משתמש עם נרטיב מרהיב שמבוסס על בתולות ים מיסטיות – ומחזקת את השותפות האסטרטגית שלה עם חברת התשלומים הגלובלית Nuvei. יחד הן מנווטות את הדרך אל חוויית הפלגה שהיא לא רק חלקה יותר – אלא גם מסע פנימי, סוחף וקסום.
בין מיתולוגיה למסחר – כך נולד עידן חדש של סיפור מותג
עבור Virgin Voyages, הסיפור תמיד היה בלב. כעת, באמצעות אמנות בינה מלאכותית ושיתוף פעולה עם סוכנות הקריאייטיב Native Foreign, נולדו מחדש בתולות הים של המותג – שומרות הים, נשות השינוי והטרנספורמציה.
הן מייצגות את Scarlet, הלב הבוער בתשוקה. את Valiant, הלוחמת שבוחרת באומץ. את Resilient , שורדת הסערות. Brilliant, ההשראה הזוהרת. כל אחת מהן שיקוף של חלק מהנוסע, מהצוות– מאיתנו.
באמצעותן, Virgin מספרת סיפור שלא רק נוגע באוקיינוס – אלא גם במעמקי הנפש. זהו סיפור על התחדשות, על האפשרות להיוולד מחדש – על הספינה, במים, ובעצמנו.
Nuvei: הטכנולוגיה מאחורי הקסם
אבל כל סיפור צריך תשתית, והקסם – כך מסתבר – לא מתרחש רק בגלים, אלא גם בלחיצת כפתור. כדי שחוויית ההפלגה תהיה חלקה, מהירה, ובאמת בלתי נשכחת, Virgin Voyages בחרה ב-Nuvei להפעיל את כל התשלומים הדיגיטליים באפליקציית החברה – לב ליבה של החוויה.
האפליקציה היא מרכז השליטה של ‘המלחים’ (Sailors) – כך קוראת Virgin לנוסעיה – ומאפשרת להם להזמין סיורי חוף, לפתוח כרטיס בר, להזמין ארוחה במסעדת Gunbae הקוריאנית, ואפילו לנער את הטלפון לכוס שמפניה (“Shake for Champagne”). Nuvei עומדת מאחורי כל פעולה – ומבטיחה תשלומים חכמים, גמישים, מאובטחים ומותאמים לנייד.
כששוברים את הגלים – עם פתרונות שמניעים את העתיד
Nuvei, הנמצאת בחזית החדשנות הפיננסית, מחברת עסקים ללקוחות ביותר מ-200 שווקים, עם רכישה מקומית ב-50 מדינות, תמיכה ב-720 שיטות תשלום אלטרנטיביות, תזמור בזמן אמת, טוקניזציה, וכלים חוצי-גבולות. עבור Virgin, זהו לא רק פתרון טכנולוגי – אלא כלי שמעצים את הסיפור.
“מהרגע שמלח מזמין סיור שקיעה ועד ללחיצת הזמנת שמפניה – Nuvei היא החוט הבלתי נראה שמחבר הכל לחוויה חלקה באמת,” אמר פיליפ פאיר, מנכ”ל Nuvei.
מה נשאר? רק לבחור להפליג
כשהמיתולוגיה מתעוררת מחדש בטכנולוגיה, וכשהתשלום הוא חלק מהקסם – ההפלגה הופכת ליותר ממסע. היא הופכת לסיפור. ואתם? מוזמנים להפליג לתוך העומקים הלא נודעים של עצמכם – עם בתולות הים של Virgin, ועם התשתית שמאפשרת לכל זה לקרות: Nuvei.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,900 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=116451