Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » טיפים » צעדים קטנים ובטוחים בהגיעכם לראשונה לחדר אוניית קרוזים

צעדים קטנים ובטוחים בהגיעכם לראשונה לחדר אוניית קרוזים

עוזי בכר 12 ביולי 2024 16:40 אין תגובות

מעוניינים להבטיח חופשת שייט מושלמת? מה מומלץ לעשות מיד עם ההגעה והכניסה לחדר, צעד אחר צעד..והכל מניסיון של שנים

צעדים קטנים ובטוחים בהגיעכם לראשונה לחדר אוניית קרוזים חדר משפחתי עם מרפסת. צילום עוזי בכר

היום הגדול הגיע ואתם ניצבים מול האונייה, שתהיה לכם לבית בחופשה הקרובה. אחרי הליך הצ’ק אין והמעבר דרך צלם האונייה שהצליח לשכנע אתכם להצטלם או לא, דלגו לחדר האוכל בשירות עצמי לחטוף משהו קטן וכמובן לא לשכוח לקחת לגימה מהקוקטייל המסורתי מקושט במטריה צבעונית. זה הזמן להגיע לחדר ולבצע את הצעדים הראשונים שיובילו אתכם בבטחה והנאה לחופשה המיוחלת.

וודאו שהדלת שלכם נפתחת ונסגרת כראוי

ברגע הגעתכם לחדר, וודאו שהדלת נפתחת, נסגרת וניתנת לנעילה בקלות באמצעות הכרטיס או מדליון הקסם. זו לא בעיה נפוצה באוניות קרוזים, אבל תמיד יש את הפעם הראשונה במיוחד כשמדובר באונייה חדשה בשלב השקה או הפלגה רשמית ראשונה.

מטבע זיהוי דיגיטלי בחברת פרינסס קרוזס. צילום פרינסס
מטבע זיהוי דיגיטלי בחברת פרינסס קרוזס. צילום פרינסס

בדקו אם התאורה פועלת באמצעות הכרטיס

מיד עם היכנסכם לחדר תמצאו את מתגי התאורה וברוב המקרים תידרשו להכניס את הכרטיס הייעודי לחריץ המתג אם תרצו ליהנות מתאורת החדר. במקרים מסוימים ניתן אף להשתמש בכרטיס חבר ישן המונח בארנקכם ולהשאירו בחריץ, מה שיקל עליכם את הפעולה של הכנסת והוצאת כרטיס השייט.

לתשומת לבכם, לא פעם קורה שאחד מבני הזוג שולף את הכרטיס בטעות עוד לפני סיום ההכנות האחרונות בדרך לארוחת הערב. מצחיק? אולי, אבל גם חשוך.

הדלקת התאורה באמצעות כרטיס שייט. צילום Depositphotos

בדקו אם בטעות אורח אחר נמצא בחדרכם

כן זו לא בדיחה. גם מקרה כזה כבר קרה לי. לא נעים, אבל לא נורא. בהיכנסי לקבינה מצאתי איש צוות ישן במיטה שלנו. פנו מיידית לדלפק השירות ודרשו החלפת החדר לפחות ברמה עבורה שילמתם או בקטגוריה גבוהה יותר במידה וכל שאר החדרים בקטגוריה שלכם תפוסות.

גם במקרה הזה, הסירו דאגה מלבכם, רמת השירות באוניות קרוזים היא מהגבוהות שתפגשו בחופשה כלשהי ולכן אני מאמין שתזכו להתנצלות מצד אנשי הצוות לצד החלפת הקבינה במהירות האפשרית.

בדקו את ניקיון הקבינה

שלב נוסף בבדיקת החדר- ניקיון השולחן, כיור האמבטיה, האסלה והמרפסת במקרה וזכיתם בקטגוריה הזו. רצוי גם להציץ במקלחת ומתחת למיטה ולוודא שהאורחים הקודמים לא שכחו חלילה פריט אישי.

להזכירכם, זה הבית שלכם לתקופה הקרובה ומשהו שעליו לא מתפשרים. למזלנו, דיילי החדרים נמצאים תמיד בקרבת מקום וכפי שציינתי כבר, נדירים הם המקרים בהם תפגשו חדרים לא נקיים.

לתשומת לבכם, מומלץ להעביר מגבון לח על ידית הדלת, שלט הטלוויזיה, מתגי האור, לוח מקשי הכספת, משקפי אמבטיה (אם קיימים) ועל משטחי השולחן והשידות. ככל הנראה הם נקיים, אבל לא יזיק לשמור על בריאותכם.

קבינה עם מרפסת. בדקו גם את המצעים צילום סלבריטי

ניקיון המיטה והמצעים

מי שצפה בתוכנית הטלוויזיה ששודרה לאחרונה, זוכר בוודאי את התמונות הלא-מלבבות של מצעים ישנים שלא מוחלפים בבתי מלון. נכון, גם המקרה הזה די נדיר, אבל שווה בדיקה. אם נתקלתם במשהו שלא עולה בקנה אחד עם ציפיותיכם – אל תהססו לפנות לדייל החדר. במקרים קיצוניים יותר של לכלוך מוגזם, פנו ישירות לדלפק השירות ובקשו שהנושא יטופל באופן יסודי וזריז.

בדיקת שקעים

אל תסתפקו בלחיצה על מתגי החשמל, אלא חברו את אחד ממכשירי החשמל שברשותכם, כמו מייבש שיער הנמצא בחדר או את הנייד ובדקו שזרם החשמל פועל כשורה. מקרה לא נעים קרה לי באחת מההפלגות, חיבור הנייד גרם לקצר חשמלי בחדר. טכנאי שהוזעק לטפל בבעיה לא הצליח לפתור אותה במהירות סבירה ואנשי הצוות נענו בחיוב להחלפת הקבינה לפני יציאת האונייה ללב ים. במרבית האוניות, במיוחד בחדשות, תמצאו גם חיבורי USB לשירותכם.

במקרה בו אין שקע חשמלי ליד המיטה והדבר נחוץ לכם לחיבור מכשיר סיפאפ (CPAP) או כל מכשיר רפואי אחר דאגו לכבל חשמלי מספיק ארוך. לא הבאתם איתכם מהבית ? לא נורא, גשו לדלפק שירות לקוחות. לא לשכוח להחזיר כמובן בסוף ההפלגה.

חפצי ערך לכספת

לפני שאתם יוצאים לסיור היכרות עם האונייה, נעלו את חפצי הערך (ארנק, דרכון, תכשיטים) בכספת הנמצאת בכל קבינה. בדרך כלל היא ממוקמת בארון או על אחד המדפים. למדו היטב את קוד הנעילה וקחו עמכם רק את הדברים הנחוצים, כמו כרטיס השייט האישי המשמש לפתיחת הקבינה, קניות באונייה, ירידה ועלייה לאונייה.

בירידה מהאונייה מומלץ לקחת עמכם העתק מביטוח הנסיעות, כסף ודרכון. כל זאת למקרה חירום, בו תצטרכו לבלות בנמל העגינה או חלילה להגיע לנמל היעד הבא של האונייה במקרים שאיחרתם והאונייה הפליגה בלעדיכם.

דברי ערך שומרים בכספת. צילום Depositphotos

פריקת מזוודות וטרולים

לא תמיד תמצאו אותן מחוץ לחדר בשלב כה מוקדם של ההפלגה ויתכן שתצטרכו להמתין בסבלנות להגעתן. במידה ואתם בני מזל… פריקת מזוודות יכולה להיות מטלה וייתכן שתהיו עייפים מהמסע שלכם לאונייה, אבל אתם תשמחו שהוצאתם את המשימה הזו לדרך בשלב מוקדם. חדרי אוניות הם לא ענקיים ולכן מרווח מחייה לא יזיק לכם. בנוסף, מוקדם יותר תוציאו את הבגדים מהמזוודה ותיתלו בארונות, פחות יהיו מקומטים.

טיפ ! לנוחיותכם – אחסנו את המזוודות מתחת למיטה, פעולה פשוטה זו תפנה לכם מקום נוסף להנאתכם.

הצצה ב- Daily Planner (תוכנית היומית)

תמצאו אותו בהגיעכם לחדר ומידי יום על שולחן הכתיבה או על המיטה. הקדישו מספר דקות לעיון, מכיוון שהוא יכול להכיל מידע חיוני כמו רשימה של פעילויות היום, אותה ניתן לראות גם באפליקציית חברת השייט או במסך הטלוויזיה בחדר.

במידה ולא דאגתם מראש או לא ניתנה לכם האופציה, זה הזמן להזמנת ארוחות במסעדות נושא, ספא, מופעים, סיורי חוף וכדומה.

היכרות עם דייל/ת החדר שלכם

סביר להניח שדיילי החדרים יציגו את עצמם בשלב מסוים במהלך העלייה לאונייה. פגישה יזומה מצדכם תנצל את ההזדמנות כדי לעדכן אותם על העדפותיכם. לדוגמא, אם אתם משכימי קום, כדי שיוכלו לתכנן לנקות את התא שלכם בין הראשונים. הזדמנות מצוינת לבקש מגהץ במקרה הצורך. הפלגה נעימה…

לקוח שבע רצון ודייל חדר ידידותי. צילום עוזי בכר

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=110602

אולי יעניין אתכם גם

  • להימנע מהרשימה השחורה בחברות השייט: זה מה שצריכים לדעתלהימנע מהרשימה השחורה בחברות השייט: זה מה שצריכים לדעת
  • “Cruiselon” – מילון מונחים בסיסיים לנופשי הקרוזים“Cruiselon” – מילון מונחים בסיסיים לנופשי הקרוזים
  • המאבק על מיטת טיפולים בקרוז: על ‘הגרלת הספא’ כבר שמעתם?המאבק על מיטת טיפולים בקרוז: על ‘הגרלת הספא’ כבר שמעתם?
  • 5 סיבות טובות לבדוק תרשימי סיפון אוניות קרוזים לפני בחירת חדר5 סיבות טובות לבדוק תרשימי סיפון אוניות קרוזים לפני בחירת חדר
  • אונייה או סיור חוף: מתי מומלץ להישאר באונייה בזמן העגינהאונייה או סיור חוף: מתי מומלץ להישאר באונייה בזמן העגינה
תגיות:
צעדים ראשונים בקרוז
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס