לגלות אנשים חדשים – לפני, בזמן ואחרי השייט, מעולם לא הייתה קלה יותר עם האפליקציה החברתית CruiSea. פרטים בכתבה
את כפיר אברון, מי שהיה ראש האבטחה בחברת השייט רויאל קריביאן 12 שנים והיום מייסד ובעלים של אפליקציית הכרויות חברתית עבור קרוזים – CruiSea, פגשתי לראשונה בהפלגה באונייה סרנייד אוף דה סיז של רויאל קריביאן, בים הבלטי.
הייתי בהפלגה בלוויית בני אורי, ועבורנו הפגישה עם כפיר הוסיפה נדבך נוסף, חשוב וחוויתי להפלגה. זכינו להיות במחיצתו במהלך עבודתו ובארוחת הערב המשותפת לקפטן, לצוות הבכיר ולנוסעים המועדפים. התלוונו אליו גם לסיור מרתק וגילינו כי קיים חדר בקרה לצוות הביטחון ואפילו חדר מעצר עבור עובדים שחוצים את הקווים האדומים ולנוסעים סוררים.
במעבר חד, נחזור לעניין האפליקציה. בשיחתי הבוקר הסביר לי כפיר כי במהלך עבודתו באוניות גילה את הצורך באפליקציה מסוג זה לצוות ולנוסעים (משפחות, מבוגרים וצעירים): “כיום אין אפליקציית הכרות שעובדת בים ובנוסף נותנת גישה לקרוזים עתידיים המאפשרת עוד בשלב חיפוש הקרוז למצוא חברים שמתאימים לנו. אנחנו אפליקציית הסושיאל היחידה העובדת בלב ים, אבל לא האפליקציה היחידה בעולם שעובדת בלב ים”
“האפליקציות המוכרות בשוק הרשתות החברתיות טינדר וגריינדר לא עובדות בשל השינוי הפיסי של האונייה ובשל ביסוסן על רדיוס, והם לא יעבדו משלב היציאה ללב ים. לעומת זאת, האפליקציה שלנו מתבססת על פילטר ובחירת המשתמשים. מאפשרת לראות מי נמצא באונייה למרות התנועה המתמדת”, ציין והוסיף כפיר.
נקודה נוספת וחשובה עלתה בשיחתנו, הטענה כי שאר החברות שמנסות היום למצוא פתרון לבעיית התקשורת מאלצות את המשתמשים לחשוף פרטים אישיים כמו: מספר הזמנה ומספר חדר, משהו שבאפליקצית CruiSea לא קיימת, משאירים חסוי את הפרטים האישיים.
כל מה שנדרש הוא להוריד את האפליקציה, ליצור פרופיל, להזין פרטים ולאפשר לאפליקציה לזהות מי נמצא באונייה, גם בלב ים. ניתן לצפות בפרופיל של הנוסעים האחרים, לדבר בצ’ט פרטי ולהכיר חברים חדשים.
“בנוסף, אנו לפני פתיחת האפליקציה ל- Vendors ,לפרסם באמצעותה את המבצעים וההנחות שיש בכל נמל אסטרטגי של האוניות ומבצעים על קרוזים ברחבי תבל”, מסכם כפיר אברון.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=96866