הקמפיין החדש מדגיש את מחויבות ארוכת השנים והבלתי מעורערת של החברה לקיימות והשגת היעד לאפס פליטות גזים עד 2050. צפו בסרטון
MSC Cruises, חטיבת הקרוזים של קבוצת MSC, משיקה קמפיין מותג עולמי חדש ב-30 יעדים, בשם “גלה את עתיד השייט” (“Discover the future of cruising”). מטרת הקמפיין להוכיח שנושא הקיימות נמצא בלב ליבה של הפעילויות היומיומיות ואסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח של חברת השייט MSC Cruises.
הקמפיין צולם באונייה החדשה MSC World Europa המונעת באמצעות גז טבעי נוזלי (LNG) והמתקדמת ביותר בנושא שמירה על הסביבה עד כה בצי החברה. זה גם הקמפיין הראשון בתעשייה שמתמקד במחויבות הקיימות של המותג והופך אותו למרכזי במעורבות שלו עם צרכנים, שותפים לנסיעות ובעלי עניין אחרים מהחברה הרחבה.
פיירפרנצ’סקו וואגו (Pierfrancesco Vago), יו”ר בכיר בחטיבת השייט של MSC Group, אמר: “קיימות היא ב-DNA של MSC Cruises וזה בא לידי ביטוי בתוכנית הקובעת 6 דרכי עבודה מרכזיים: מעבר לאפס פליטות נטו, בדיקה מדוקדקת של שימוש במשאבים ופסולת, תמיכה באנשים, השקעה בתיירות בת קיימא, בניית מסופים ירוקים יותר ורכש בר קיימא”.
“אנחנו משקיעים רבות, במשך שנים בפתרונות וטכנולוגיות המפחיתות באופן מתמשך ובהדרגה את טביעת הרגל הסביבתית שלנו. משנת 2017 עד 2023, השקענו יותר מ-8 מיליארד יורו בצי מודרני ויעיל יותר עם 10 אוניות חדשות שכל אחת מהן התפתחה בהדרגה יותר מבחינה סביבתית מהקודמת. מסע הפרסום החדש הוא כלי חיוני להסביר לצרכנים ולבעלי עניין אחרים כיצד המחויבות שלנו לקיימות באה לידי ביטוי באוניות שלנו ומדגים עד כמה היא מרכזית בכל מה שאנחנו עושים. המאמצים של חטיבת השייט עד כה תרמו להפחתת פליטת הפחמן ב- 35% מאז 2008, והציבו אותה בעמדה טובה לעמוד ביעד ה-IMO להפחתת הפליטות ל- 40% עד 2030.
MSC World Europa, שנמסרה לחברה באוקטובר 2022 והיה לי הכבוד לבלות בה לאחרונה בהפלגה בת 4 ימים באיחוד האמירויות, היא האונייה הראשונה של MSC Cruises המונעת באמצעות גז טבעי נוזלי. בהשוואה לדלקים ימיים סטנדרטיים, LNG כמעט מבטל פליטת חלקיקים מזהמים באוויר, כולל תחמוצות גופרית וחלקיקים עדינים, מפחית מאוד תחמוצות חנקן וכבר משיג הפחתת CO2 עד 25%. LNG למעשה סולל את הדרך לאימוץ של דלק פחמן נמוך ואפס נטו, כגון LNG ביו וסינטטי, ובסופו של דבר מימן ירוק, ומאפשר פיתוח טכנולוגיות חדשניות כגון תאי דלק. חטיבת השיט של קבוצת MSC בוחנת טכנולוגיית תאי דלק תחמוצת מוצקה המציעה פוטנציאל להפחית את פליטת גזי חממה בהשוואה למנועי בעירה פנימית קונבנציונליים. חטיבת השייט מתכוונת להתקדם עם טכנולוגיה זו בבנייה עתידית ולהגדיל את השימוש בתאי דלק. אוניית ה-LNG השנייה של החברה – MSC Euribia, תימסר ביוני 2023, בעוד שהשלישית, MSC World America, נבנית כעת ותסופק ב-2025.
“אנו מייעלים ללא הרף את השימוש באנרגיה באוניות באמצעות פתרונות ספציפיים וחדשניים ביותר, לרבות מערכות אוורור חכמות ומערכות מיזוג אוויר מתקדמות, עם מעגלי שחזור אנרגיה, המאפשרים הפצה יעילה של חום וקור. האוניות שלנו אוספות ומשדרות אלפי מערכי נתונים לצוותי מומחים ייעודיים בחוף. הנתונים האלה משמשים כדי להבין טוב יותר איך אוניות פועלות, וכדי לייעל באופן מתמיד את השימוש באנרגיה ולשפר את היעילות בכל תחומי הפעילות”, אמרה לינדן קופל (Linden Coppell), סגנית נשיא לקיימות ו-ESG) Environmental, Social, and Governance) ב-MSC Cruises.
הספינות של MSC Cruises תוכננו ונבנו כדי למזער את ההשפעה על החיים הימיים. זה בא לידי ביטוי, למשל, בטכנולוגיות המאפשרות להפחית את הרעש התת-מימי. MSC Cruises עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם מפעילי תיירות ושותפים בתעשייה כדי לתמוך ולקדם שיטות תיירות בת קיימא. לדוגמה, יותר אוטובוסים חשמליים והיברידיים משמשים לאורחים להסעה מנמלים לאטרקציות תיירותיות בדנמרק, פינלנד, נורבגיה, ספרד ושוודיה, כאשר MSC Cruises שואפת להגביר את ניצול התחבורה הקרקעית הירוקה בעתיד.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=107384