הזמנה מראש למסעדות Prime C, Aqualina ו-Chef’s Table, לצד הזמנות ספא עד שנה מראש. המהלך נועד להעניק גמישות, לפשט את תכנון החופשה ולשדרג את חוויית האורח כבר משלב ההזמנה, לצד שדרוג משמעותי של כלי ההזמנות הדיגיטליים של החברה
“אירוח אמיתי מתחיל עוד לפני שהאורח עולה לסיפון“, אומר סיימון בלאקו (Simon Blacoe), סגן נשיא תפעול מלונות באזמרה. לדבריו, נוסעים ביקשו יכולת לתכנן מראש את חוויות האוכל שלהם, והמערכת החדשה נועדה להפחית עומס על האורחים בסיפון ולאפשר להם ליהנות מחופשה נטולת דאגות.
במסגרת התוכנית, אורחים עם הזמנות מאושרות יכולים כעת לבצע הזמנה מוקדמת למסעדות הנושא של החברה:
Prime C – מסעדת הסטייקים של האונייה, Aqualina – מטבח איטלקי מעודן ו-Chef’s Table – חוויית טעימות בת שש מנות בליווי יינות.
אופציית ההזמנות החדש
*אורחי סוויטות וחברי מועדון Azamara Circle (דרגת Discoverers ומעלה): החל מ־150 יום לפני ההפלגה.
*כל שאר האורחים: החל מ־140 יום לפני ההפלגה.
במקביל, הזמנות ספא נפתחות עד 12 חודשים מראש דרך יועצי הנסיעות ומרכז ההזמנות של החברה. הזמנות אונליין יתווספו בתחילת 2026. בנוסף, הנחות המגיעות לחברי Azamara Circle יבוצעו באופן אוטומטי – ללא צורך בבקשה מיוחדת. כל ההזמנות, למסעדות ולספא, ייסגרו שבעה ימים לפני ההפלגה.

שדרוג דיגיטלי כולל
Azamara מציינת כי המהלך הוא חלק מהשקעה רחבה יותר בשיפור חוויית הלקוח. החברה השיקה לאחרונה גרסה מתקדמת של מערכת ההזמנות המקוונת שלה, המאפשרת:
*גישה ישירה ונוחה להזמנה באתר Azamara.com.
*בחירה או החלפה של חדר גם לאחר ביצוע ההזמנה.
*הוספה קלה של סיורי חוף ושירותים בסיפון.
*יישום אוטומטי של זיכויים בסיפון בעת התשלום.
התוכנית החדשה תיכנס לפעולה באופן מדורג בכל אוניות החברה החל מ־1 בדצמבר 2025.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=119330





