קיונארד (Cunard) , שם נרדף לאלגנטיות ימית ויוקרה בריטית, יוצאת בקמפיין מיתוג חדשני תחת המסר: “Why cruise when you can Cunard?” (“למה לשוט כשאפשר לקונארד?”) – אמירה שמכוונת גבוה ומדברת ישירות לאלו השואפים ליותר ממסע, אלא להצהרת סגנון.
הקמפיין נוצר בשיתוף Supernova, אולפן ההפקות של קבוצת הפרסום the7stars, וכולל סרט בן 60 שניות שביים הבמאי הנודע כריסטיאן לרסון. הסרט צולם בשחור-לבן קולנועי עוצר נשימה, בהשראת סגנון הוליוודי קלאסי, ומשלב קריינות דרמטית של השחקן הבריטי ריצ’רד אי. גרנט עם טקסטים של המשוררת והסופרת הקנדית ביאנקה ספראצ’ינו, מתוך יצירתה “הכוח בצלקות שלנו”.
המסע הוויזואלי עוקב אחר דמות נשית חזקה השוקעת לתוך עולמה של Cunard – מאזור הבריכה ועד ללובי הגדול, דרך ה־Chart Room המעוצב בסגנון אר-דקו – ומסתיים בנחיתה הדרמטית בניו יורק בסיפון אוניית הפאר של החברה.
לדברי קייטי מקאליסטר (Katie McAlister), נשיאת חברת קינוארד: “קינוארד היא לא רק דרך לעבור בין מדינות – היא הזמנה להתבוננות, לחגיגה של הרגע, למסע פנימי וחיצוני כאחד. בגיל 185, המורשת שלנו זוכה לפירוש מודרני ונועז.”
הקמפיין מופץ בבריטניה החל מהיום, בתמהיל מדויק של מדיה יוקרתית – דרמות איכות, תכניות בידור פופולריות, פלטפורמות סטרימינג, עיתונות נבחרת ווידאו דיגיטלי. בחודש הבא הוא צפוי להתרחב לארה”ב ולשווקים נוספים.
ברנבי גירלינג, מנהלת קריאייטיב בכירה ב-Supernova, מוסיפה: “קינוארד היא מותג ייחודי בעולם הנסיעות. ניסינו לבטא את התחכום, העדינות והייחודיות של חוויית קונארד – לא רק דרך ויזואליה, אלא בתחושת החופש שהיא מעניקה.”
הקמפיין, שיימשך עד סוף הקיץ, מבקש לא רק למכור חופשה – אלא להגדיר מחדש את משמעות המילה “קרוז”.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,900 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם