Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » שוברת גלים, שוברת גבולות: Cunard מציגה את העתיד בים

שוברת גלים, שוברת גבולות: Cunard מציגה את העתיד בים

עוזי בכר 17 ביוני 2025 6:40 אין תגובות

“Why cruise when you can Cunard?” – קמפיין גלובלי חדש מביא את מסעות היוקרה לשיא חדש של סטייל, קולנוע ופואטיקה. צפו בסרטון עוצר הנשימה, בהשראת סגנון הוליוודי קלאסי

שוברת גלים, שוברת גבולות: Cunard מציגה את העתיד בים צי אניות קיונארד ליין. צילום קיונארד

קיונארד (Cunard) , שם נרדף לאלגנטיות ימית ויוקרה בריטית, יוצאת בקמפיין מיתוג חדשני תחת המסר: “Why cruise when you can Cunard?” (“למה לשוט כשאפשר לקונארד?”) – אמירה שמכוונת גבוה ומדברת ישירות לאלו השואפים ליותר ממסע, אלא להצהרת סגנון.

הקמפיין נוצר בשיתוף Supernova, אולפן ההפקות של קבוצת הפרסום the7stars, וכולל סרט בן 60 שניות שביים הבמאי הנודע כריסטיאן לרסון. הסרט צולם בשחור-לבן קולנועי עוצר נשימה, בהשראת סגנון הוליוודי קלאסי, ומשלב קריינות דרמטית של השחקן הבריטי ריצ’רד אי. גרנט עם טקסטים של המשוררת והסופרת הקנדית ביאנקה ספראצ’ינו, מתוך יצירתה “הכוח בצלקות שלנו”.

המסע הוויזואלי עוקב אחר דמות נשית חזקה השוקעת לתוך עולמה של Cunard – מאזור הבריכה ועד ללובי הגדול, דרך ה־Chart Room המעוצב בסגנון אר-דקו – ומסתיים בנחיתה הדרמטית בניו יורק בסיפון אוניית הפאר של החברה.

לדברי קייטי מקאליסטר (Katie McAlister), נשיאת חברת קינוארד: “קינוארד היא לא רק דרך לעבור בין מדינות – היא הזמנה להתבוננות, לחגיגה של הרגע, למסע פנימי וחיצוני כאחד. בגיל 185, המורשת שלנו זוכה לפירוש מודרני ונועז.”

הקמפיין מופץ בבריטניה החל מהיום, בתמהיל מדויק של מדיה יוקרתית – דרמות איכות, תכניות בידור פופולריות, פלטפורמות סטרימינג, עיתונות נבחרת ווידאו דיגיטלי. בחודש הבא הוא צפוי להתרחב לארה”ב ולשווקים נוספים.

ברנבי גירלינג, מנהלת קריאייטיב בכירה ב-Supernova, מוסיפה: “קינוארד היא מותג ייחודי בעולם הנסיעות. ניסינו לבטא את התחכום, העדינות והייחודיות של חוויית קונארד – לא רק דרך ויזואליה, אלא בתחושת החופש שהיא מעניקה.”

הקמפיין, שיימשך עד סוף הקיץ, מבקש לא רק למכור חופשה – אלא להגדיר מחדש את משמעות המילה “קרוז”.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,900 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=116198

אולי יעניין אתכם גם

  • חברת MSC Cruises משייטת במסלול הפורמולה 1חברת MSC Cruises משייטת במסלול הפורמולה 1
  • המופעים החדשים בחברת סילברסי קרוזסהמופעים החדשים בחברת סילברסי קרוזס
  • MSC Yacht Club מגיע ל-MSC Magnifica – החל מקיץ 2026MSC Yacht Club מגיע ל-MSC Magnifica – החל מקיץ 2026
  • מהפכה בבידור: Oceania Cruises משיקה עידן חדש של בידור יוקרתימהפכה בבידור: Oceania Cruises משיקה עידן חדש של בידור יוקרתי
  • MSC Cruises בצעד היסטורי במאבק הגלובלי בשינויי האקליםMSC Cruises בצעד היסטורי במאבק הגלובלי בשינויי האקלים
תגיות:
Why cruise when you can Cunard
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס