Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » NCL משיקה אסטרטגיות חדשות למשיכת משפחות עם ילדים

NCL משיקה אסטרטגיות חדשות למשיכת משפחות עם ילדים

עוזי בכר 5 בנובמבר 2025 6:27 אין תגובות

הפלגות קצרות, פארק מים חדש באי הפרטי ותמחור נוח יותר לילדים – כך נורוויג’ן קרוז ליין מבקשת להפוך את ההפלגה לחוויה משפחתית נגישה ומהנה. העלייה בהזמנות מעידה שהאסטרטגיה החדשה כבר מניבה פירות

NCL משיקה אסטרטגיות חדשות למשיכת משפחות עם ילדים Great Stirrup Cay Tidal Tower. צילום NCL

נורוויג’ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line -NCL) מציבה את המשפחות בלב האסטרטגיה החדשה שלה ומבצעת שורה של התאמות שנועדו להפוך את ההפלגות לנגישות ומהנות יותר עבור הורים וילדים כאחד. החברה משיקה מסלולים קצרים יותר, משדרגת מתקנים לילדים בסיפון ומציעה מודל תמחור חדש המקל על משפחות לצאת יחד לחופשה  – מבלי לוותר על תחושת היוקרה המזוהה עם המותג.

חברת האם, נורוויג’ן קרוז ליין הולדינגס (Norwegian Cruise Line Holdings), ציינה כי השילוב בין הפלגות קצרות יותר, הרחבת היצע היעדים באיים פרטיים והתאמות במחירים הוא המפתח לצמיחה בשנים הקרובות. במסגרת השינוי, הוצגו תעריפים מוזלים לנוסעים שלישיים ורביעיים בחדרים משפחתיים, לרוב ילדים – מהלך שהוביל לעלייה חדה בשיעורי התפוסה ובהיקף ההזמנות מצד משפחות צעירות.

הפלגות קצרות ויעדים נגישים למשפחות

לדברי מנכ”ל החברה, הארי סומר (Harry Sommer), נורוויג’ן מתמקדת בהפלגות קצרות – בעיקר בקריביים ובאירופה – כדי לענות על הצרכים של משפחות המחפשות חופשה איכותית, גמישה ומשתלמת יותר. “משפחות עם ילדים קטנים מתקשות לעיתים לקחת חופשות ארוכות או יקרות. הפלגות של חמישה עד שבעה ימים מספקות פתרון מושלם לשוק הזה,” אמר סומר.

בהתאם לכך, על פי דו”ח הרווחים האחרון של החברה, צפויה עלייה של 40% במספר ההפלגות הקצרות עד 2026, כאשר הפלגות של שבעה ימים יהפכו למרכיב מרכזי בתוכנית החדשה של NCL.

אי פרטי שמתאים לכל המשפחה

אחד הביטויים הבולטים למיקוד המשפחתי החדש הוא ההתרחבות של Great Stirrup Cay – האי הפרטי של נורוויג’ן באיי בהאמה.
החברה משקיעה בשדרוג משמעותי של חוויית האורחים במקום, עם פתיחת פארק מים חדש באמצע 2026, בריכה מחוממת גדולה, אזורי מנוחה מוצלים וברים לשחייה. היעד: להפוך את האי לגן עדן משפחתי שבו הילדים נהנים מהאטרקציות, בעוד ההורים זוכים לרגיעה אמיתית בחוף.

Norwegian Aqua על רקע Great Stirrup Cay. הדמיה NCL

תמחור משפחתי חדש והשלכות כלכליות

בהתאם לאסטרטגיה המשפחתית, NCL עדכנה את מודל התמחור שלה – כך ששני הנוסעים הראשונים בחדר ישלמו מחיר רגיל, אך הנוסעים השלישי והרביעי, בדרך כלל ילדים, יזכו להנחות משמעותיות. מהלך זה אמנם גרם לירידה קלה בתחזית הצמיחה בתשואה נטו (מ-2.5% ל-2.4%–2.5%), אך הוא הוביל לגידול בתפוסה ולשיפור הרווחיות הכוללת.
סמנכ”ל הכספים של NCLH, מארק קמפה, הסביר כי “ההנחות הממוקדות למשפחות תרמו לשולי רווח בריאים, גם כשמחיר לנוסע ירד מעט – משום שהתפוסה עלתה מעבר לציפיות.”

תפוסה שיא והזמנות עולות

על פי נתוני החברה, סך ההזמנות בשלושת מותגי NCLH – נורוויג’ן קרוז ליין, אושיאניה ורג’נט סבן סיז – עלה ב-20% בהשוואה לשנה שעברה, ושיעור התפוסה באוניות נורוויג’ן הגיע ל-106.4%, מעל התחזית המקורית של 105.5%.
הנתונים הללו מצביעים כי האסטרטגיה החדשה פוגעת בדיוק במטרה: משפחות מחפשות חופשות יוקרתיות אך נגישות, והפלגות NCL מספקות להן את השילוב הנכון בין חוויה, מחיר ותוכן.

חוויות חדשות על הסיפון

גם על הסיפון, נורוויג’ן מבצעת התאמות משמעותיות כדי לשפר את חוויית המשפחות. האונייה Norwegian Aqua, שתפליג מפורט קנברל, תציע מתחמי משחקים דיגיטליים מתקדמים, Aqua Slidecoaster – רכבת הרים מים ייחודית – ואזורי ספורט לילדים ולבני נוער. כל אלו נועדו להבטיח חוויה עשירה ומגוונת שתתאים לכל גיל ולכל סגנון חופשה.

עתיד משפחתי ברור

השינוי של נורוויג’ן קרוז ליין מסמן מגמה רחבה יותר בתעשיית השייט: מיקוד גובר במשפחות צעירות המחפשות חופשה גמישה, נגישה ומהנה. עם השקעות חדשות באיים פרטיים, אוניות חדשניות ומודל תמחור שמתאים למציאות המשפחתית, החברה מבססת את עצמה כמותג מוביל בשוק המשפחתי.
ככל שמתקרבת שנת 2026, נראה כי האסטרטגיה המשפחתית של נורוויג’ן אינה רק שינוי שיווקי – אלא מנוע צמיחה של ממש שצפוי להמשיך ולחזק את מעמדה של החברה בתעשיית השייט העולמית.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=118921

אולי יעניין אתכם גם

  • ג’קסונוויל מצטרפת למפת השייט של נורוויג’ן קרוז לייןג’קסונוויל מצטרפת למפת השייט של נורוויג’ן קרוז ליין
  • נורוויג’ן קרוז ליין מבטלת את חלוקת ה”פריסטייל דיילי” בחדריםנורוויג’ן קרוז ליין מבטלת את חלוקת ה”פריסטייל דיילי” בחדרים
  • נורוויג’ן קרוז ליין מודיעה על שינוי פריסת אוניותנורוויג’ן קרוז ליין מודיעה על שינוי פריסת אוניות
  • נורוויג’ן קרוז ליין חושפת מעל 500 הפלגות בעונת השיא 2027נורוויג’ן קרוז ליין חושפת מעל 500 הפלגות בעונת השיא 2027
  • אתם לא מחליטים עלינו: דור אלפא כובש את עולם הקרוזיםאתם לא מחליטים עלינו: דור אלפא כובש את עולם הקרוזים
תגיות:
נורוויג'ן קרוז ליין משפחות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס