הזמנתם מסעדת נושא ולא ביטלתם בזמן? חברות השייט עושות סדר בבלגן ובצדק לתופעת ה‑No-Show (אי הופעה) במסעדות נושא, עם חיוב בהתאם למדיניות החברה.
מסעדות נושא רבות מתמלאות במהירות ולעתים יש להן רשימות המתנה ארוכות. אי-הופעה של אורחים תורמת לכך שחלק מהמסעדות נשארות ריקות בזמן שאחרים מחכים להזמנה. על ידי יישום No-Show Fees, החברות מקוות לעודד נוסעים להתייצב או לבטל מראש, ולפנות שולחנות לאורחים אחרים.
Norwegian Cruise Line (NCL)
*דמי אי-הופעה (No-Show Fees): 10$ לאדם
*דרישת ביטול: יש לבטל או לשנות את ההזמנה לפחות שעתיים לפני מועד ההזמנה.
*זמן המתנה: ההזמנה נשמרת 15 דקות; לאחר מכן נחשבת כאי-הופעה והתשלום חל על הנוסעים.
מסעדות נושא עיקריות:
*Cagney’s Steakhouse (סטייקהאוס אמריקאי קלאסי).
*Le Bistro (מטבח צרפתי).
*Los Lobos (אוכל מקסיקני).
*Ocean Blue (פירות ים).
*Teppanyaki (בסגנון היבאצ’י יפני).
*Onda by Scarpetta (אוכל איטלקי משובח) ועוד.
Royal Caribbean
דמי אי-הופעה (No-Show Fees):
50$ לאדם עבור מסעדות פרימיום: Supper Clubs, Omakase, Royal Railway, Hibachi/Teppanyaki, Chef’s Table.
25$ לאדם עבור מסעדות מיוחדות אחרות.
Celebration Table: חמישים אחוז מעלות ההזמנה.
דרישת ביטול: יש לבטל את ההזמנה לפחות 24 שעות מראש.
זמן המתנה: ההזמנה נשמרת 15 דקות
פטורים: אורחים עם חבילות ארוחות או בסוויטות Star Class.
לסיכום
כדי להימנע מתשלום דמי אי-הופעה (No-Show Fees), מומלץ לבטל או לשנות את ההזמנות במסגרת הזמן שנקבעה. רוב חברות השייט מאפשרות ניהול הזמנות בקלות דרך האפליקציה או האתר. מסעדות נושא ממשיכות להיות מקור הכנסה עיקרי עבור חברות השייט, ולכן החברות מנסות להפחית בזבוז ולפנות שולחנות לאורחים אחרים.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם