Cruisein
הרשמה לניוזלטר
דירוג אוניות
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
Cruisein
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
  • ראשי
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
  • מיקום אניות
ראשי » חדשות » No-Show Fees: מסעדת נושא או קנס – אל תפספסו!

No-Show Fees: מסעדת נושא או קנס – אל תפספסו!

עוזי בכר 10 בספטמבר 2025 7:18 אין תגובות

חברות השייט מטילות דמי No-Show כדי לוודא שהשולחנות במסעדות נושא תהיינה זמינות למי שבאמת מגיע, ומונעות בזבוז מושבים במסעדות הפופולריות ביותר באוניות הנופש

No-Show Fees: מסעדת נושא או קנס – אל תפספסו! Norwegian Aqua: מסעדת Hasuki. צילום עוזי בכר

הזמנתם מסעדת נושא ולא ביטלתם בזמן? חברות השייט עושות סדר בבלגן ובצדק לתופעת ה‑No-Show (אי הופעה) במסעדות נושא, עם חיוב בהתאם למדיניות החברה.

מסעדות נושא רבות מתמלאות במהירות ולעתים יש להן רשימות המתנה ארוכות. אי-הופעה של אורחים תורמת לכך שחלק מהמסעדות נשארות ריקות בזמן שאחרים מחכים להזמנה. על ידי יישום No-Show Fees, החברות מקוות לעודד נוסעים להתייצב או לבטל מראש, ולפנות שולחנות לאורחים אחרים.

Norwegian Cruise Line (NCL)

*דמי אי-הופעה (No-Show Fees): 10$ לאדם

*דרישת ביטול: יש לבטל או לשנות את ההזמנה לפחות שעתיים לפני מועד ההזמנה.

*זמן המתנה: ההזמנה נשמרת 15 דקות; לאחר מכן נחשבת כאי-הופעה והתשלום חל על הנוסעים.

מסעדות נושא עיקריות:

*Cagney’s Steakhouse (סטייקהאוס אמריקאי קלאסי).

*Le Bistro (מטבח צרפתי).

*Los Lobos (אוכל מקסיקני).

*Ocean Blue (פירות ים).

*Teppanyaki (בסגנון היבאצ’י יפני).

*Onda by Scarpetta (אוכל איטלקי משובח) ועוד.

Royal Caribbean

רפסודי אוף דה סיז: Giovanni’s Table. צילום עוזי בכר

דמי אי-הופעה (No-Show Fees):

50$ לאדם עבור מסעדות פרימיום: Supper Clubs, Omakase, Royal Railway, Hibachi/Teppanyaki, Chef’s Table.

25$ לאדם עבור מסעדות מיוחדות אחרות.

Celebration Table: חמישים אחוז מעלות ההזמנה.

דרישת ביטול: יש לבטל את ההזמנה לפחות 24 שעות מראש.

זמן המתנה: ההזמנה נשמרת 15 דקות

פטורים: אורחים עם חבילות ארוחות או בסוויטות Star Class.

לסיכום

כדי להימנע מתשלום דמי אי-הופעה (No-Show Fees), מומלץ לבטל או לשנות את ההזמנות במסגרת הזמן שנקבעה. רוב חברות השייט מאפשרות ניהול הזמנות בקלות דרך האפליקציה או האתר. מסעדות נושא ממשיכות להיות מקור הכנסה עיקרי עבור חברות השייט, ולכן החברות מנסות להפחית בזבוז ולפנות שולחנות לאורחים אחרים.

רפסודי אוף דה סיז: מסעדת Chops Grille. צילום עוזי בכר

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=117910

אולי יעניין אתכם גם

  • המפתח – סוגר לכם את ההטבות בחופשת השייטהמפתח – סוגר לכם את ההטבות בחופשת השייט
  • האונייה Norwegian Encore תעבור מתיחת פניםהאונייה Norwegian Encore תעבור מתיחת פנים
  • לראשונה מסעדות כשרות באוניית הקרוזים רפסודי אוף דה סיזלראשונה מסעדות כשרות באוניית הקרוזים רפסודי אוף דה סיז
  • Carnival Miracle חוזרת עם חידושים מרהיבים ועונת שייט אירופיתCarnival Miracle חוזרת עם חידושים מרהיבים ועונת שייט אירופית
  • “לחיים, לחיים: קרניבל מרימה כוסית לכבוד הנוסעים המתמידים“לחיים, לחיים: קרניבל מרימה כוסית לכבוד הנוסעים המתמידים
תגיות:
No-Show
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

 
CRUISE IN
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
  • תקנון, תנאי שימוש ומדיניות פרטיות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים


בהרשמתי הנני מקבל/ת את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • חדשות
  • אניות קרוזים
  • יעדים
  • שיט נהרות
  • טיפים
  • דילים
  • דרושים
מערכת לבניית אתרים
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס