“ברגע שנחדש את השירות, ננקוט בכל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של הנוסעים, הצוות וקהילות יעדי העגינה”, כריסטין דאפי, נשיאת החברה

קרניבל קרוז ליין הודיעה אתמול (ב’) לנוסעים וליועצי השייט כי האריכה את השעיית ההפלגות בצפון אמריקה עד 30 בספטמבר 2020. ההודעה באה לאחר שכל חברות הקרוזים באיגוד חברות השייט הבינלאומי (CLIA) הודיעו על הארכת ההשעיה מרצון של ההפלגות עד ה-15 בספטמבר 2020.
“במהלך ההפסקה חסרת התקדים הזו המשכנו להעריך את סביבת התפעול ונפגשנו עם גורמי בריאות הציבור, הממשל וצמרת תעשיית הקרוזים”, מסרה נשיאת קרניבל קרוז ליין, כריסטין דאפי, לנוסעים ויועצי השייט בהודעה שנשלחה היום. היא הוסיפה כי בעקבות הודעת תעשיית השייט (ביום שישי) על הארכת השעיית ההפלגות, קרנבל קרוז ליין החליטה כעת לבטל את כל ההפלגות עד ה -30 בספטמבר, בצפון אמריקה.
” ברגע שנחדש את השירות, ננקוט את כל הצעדים הנדרשים כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של הנוסעים, הצוות והקהילות בהן אנו עוגנים, כדי לשמור על אמון הציבור בעסק שלנו. עם זאת, אנו מתנצלים על שיבוש תוכניות החופשה שלכם ומעריכים את סבלנותכם” הוסיפה דפי בהודעה.

קרנבל הודיעה ב -13 במרץ על הפסקה מרצון של 30 יום בפעולות וכעת האריכה את השעיית ההפלגות בפעם השלישית, מה שמשקף את האתגרים לבריאות הציבור הקשורים למגיפה COVID-19. בימים אלה היא משלימה את השבתם של קרוב ל- 29,000 אנשי צוות, המשרתים את צי 27 האוניות שלה, ליותר ממאה מדינות .
כמו בהודעות הקודמות, קרנבל מעניקה לנוסעים המעוניינים לדחות את ההזמנה למועד מאוחר יותר קרדיט להפלגות בעתיד (FCC) ואשראי לבזבוזים באוניות בסך $ 300 או 600 $ (OBC) שהוכח כפופולרי מאוד בקרב הנוסעים. בנוסף, לנוסעים יש אפשרות לקבל החזר מלא. התהליך הוא אוטומטי לחלוטין כך שהאורחים יכולים להגיש את העדפתם באופן מקוון והם נדרשים עד 31 במאי 2021 לבצע בחירה.
“אנו מעריכים את הסבלנות והתמיכה של הנוסעים הנאמנים שלנו, ומודעים עד כמה הם רוצים לחזור לאוניות הקרוזים שלנו. כשהזמן יתאים, הצוות המצטיין שלנו יחכה לקבל אותם בחזרה ולתת להם את החופשה הקסומה המגיעה להם, “סיכמה דאפי.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=100223