האונייה תישא 822 נוסעים בלבד ומשקלה יהיה 77 אלף טון – מה שיוצר את היחס הטוב ביותר בין שטח לאורח. המסירה בשנת 2033, היקף העסקה מוערך בין חצי מיליארד למיליארד אירו
מספנת פינקנטיירי (Fincantieri), מהגדולות בעולם, הודיעה על חתימת חוזה חדש עם נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות -NCLH (Norwegian Cruise Line Holdings) לבניית אוניית תענוגות יוקרתית נוספת עבור המותג Regent Seven Seas Cruises. מדובר באונייה השלישית בסדרת Prestige — סדרת דגל שתשיק עידן חדש של עיצוב, עידון וטכנולוגיה במגזר האולטרה-יוקרה.
האונייה צפויה להימסר בשנת 2033, ותצטרף ל-Seven Seas Prestige שתושק ב-2026 ולאוניית אחות שכבר נמצאת בשלבי תכנון למסירה ב-2030.
האונייה העתידית תתבסס על נתונים מרשימים: 77,000 טון ברוטו, 257 מטרים אורך ו-822 נוסעים בלבד.
כלומר – הרבה יותר שטח לאורחים, ויחס צוות/נוסע מהגבוהים בעולם השייט. בסיפון צפויות סוויטות רחבות ידיים, מסעדות שף יוקרתיות, מרחבים חברתיים מרווחים ועיצוב שמכוון לסטנדרט של מלון חמישה כוכבים פלוס בים. Regent Seven Seas Cruises כבר ידועה כמותג המציע הכל כלול (All-Inclusive Luxury), והסדרה החדשה מיועדת לדחוף את חוויית האורח צעד נוסף קדימה.
מעבר ליוקרה, הסדרה תשלב טכנולוגיות סביבתיות מתקדמות, עם מערכות יעילות אנרגטית והפחתת פליטות – חלק ממהלך רחב של NCLH לעמידה ביעדים סביבתיים ארוכי טווח.

שותפות שממשיכה לגדול
העסקה החדשה מגדירה מחדש את העומק של שיתוף הפעולה בין NCLH לפינקנטיירי: עד היום כבר נבנו במספנות האיטלקיות 10 אוניות עבור קבוצת NCLH. עם החוזה הנוכחי, ספר ההזמנות המשותף מתרחב ל-13 אוניות חדשות — בכל שלושת מותגי החברה: Norwegian Cruise Line ,Oceania Cruises ,Regent Seven Seas Cruises. מדובר באחת השותפויות הארוכות והיציבות בענף בניית האוניות.
פיירוברטו פולג’ירו (Pierroberto Folgiero), מנכ”ל פינקנטיירי, אמר: “חוזה זה מאשר את האמון ש-NCLH נותנת במומחיות של פינקנטיירי. אנו מחויבים לחלוטין לספק אוניות חדשניות ובנות קיימא, העונות על שאיפות שוק היוקרה העולמי.”
ג’ייסון מונטגיו (Jason Montague), מנהל תחום היוקרה הראשי ב-NCLH, הוסיף: “ההזמנה החדשה מחזקת את ההתרחבות המדודה שלנו בתחום היוקרה ומעניקה לאורחים דרך נוספת לחוות את החוויה שאין שנייה לה של Regent — הצי היוקרתי ביותר בעולם.”
בין יוקרה, קיימות וצמיחה אסטרטגית

הזמנת אונייה שלישית בסדרת אינה רק הוספת נכס לצי — היא הצהרת כוונות ברורה: הביקוש להפלגות יוקרה נמצא בעלייה, ומותגים אולטרה-יוקרתיים מושכים קהל המחפש מרחב, אינטימיות, שירות אישי והתאמה לפרופיל אורחים שמצפים לחוויה ללא פשרות. עם סוויטות גדולות יותר, מרחבים פתוחים יותר וטכנולוגיות סביבתיות יצירתיות — ריג’נט מאותתת לעולם השייט:
היוקרה הבאה לא תוגדר רק על ידי עיצוב – אלא על ידי מרחב, פרטיות ומודעות סביבתית.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-16,000 חברים
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ “קרוז אין-חדשות חמות מהים”
חפשו אותנו גם בטלגרם
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.cruisein.co.il?p=119056




